Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M30, po za tym żę ciut mocniejsza jest idiotoodporna. Ale jest cieższa. Ciezszy dostęp częsści zamiennych, ogólnie mało tych silników już jest w dorbym stanie.

M52b28 jest lżejszy, łatwiej go zamontowac, bez wiekszego problemu dopasuje 6-biegową skrzynię. Lepsza diagnostyka przez OBD, wieksza ilość silników niezajechanych (wiele tych silników śmigala w 7 i 5 w automacie). Mniejsze prawdobodobieństwo awari. Może nie jest odporny na katownia, ale nie po to robisz swap do cabrio by upalać. Jak dla mnie młodsza jednostka będzie lepsza. Wystarczająco mocno, ładny klank (może nie jak m30, ale też jest dobrze), ekonomika i znacznie lepsze do codziennego użytku.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.