Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

 

Ostatnio miałem wymieniane sprzęgło, chodzi super gładko (wcześniej szumiało i szarpało samochodem) ALE jest pewien problem który pojawił się zaraz po wymianie:

 

Wrzucam jedynkę, dodaję gazu, samochód się toczy, wciskam lekko sprzęgło i zaraz jak złapie sprzęgło (przed dociśnięciem sprzęgła do końca) jest stukot gdzieś pod siedzeniem taki jakby coś o coś uderzyło, tak samo mam jak sprzęgło docisnę i chcę je wysprzęglić.

 

Wcześniej nie miałem tego problemu, mechanik powiedział po wymianie sprzęgła jak spytałem o dwumasę że jest OK. Od dłuższego czasu zabierałem się za wymianę tulei 9 z tyłu. Tylko czy po wymianie sprzęgła mogła ta tuleja mocniej pokazywać zużycie?

 

Jak myślicie co może być problemem?

Opublikowano

wciskam sprzęgło jak jest na biegu i słuchać jeden stuk zaraz jak "złapie"

 

niema stuków jak dociskam sprzęgło do końca

 

odpuszczając sprzęgło tez jest jeden stuk.

 

 

ten stuk to w sumie takie mocne walnięcie jakby coś metalowego uderzało o twardy gumowy element.

Opublikowano

Witam,

a może wydech Ci źle złożyli i kiedy "bujnie" silnikiem na niskim biegu to wpada w pewnego rodzaju rezonans i obija się o tunel. Sprawdź to

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.