Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam BMW to e53 3.0d 2001r moje błędy i nurtujące pytania to:

1.abgasrueckfuehr-regelung

2.laufruheregler

3.elektroluefter

4.umwaelzpumpe

w aucie występują objawy takie jak nierówna praca silnika na postoju i przy dodawaniu do ok 2tyś obr. potem już jest ok i na postoju nie leci ciepłe powietrze i teraz co robiłem :

wyczyściłem zawór egr, n75, wymieniłem wężyki idące od niego i dalej trzęsie ,wiatrak od klimy nie działa i przeczytałem że nie da się go pomierzyć ani naprawić i pompa cyrkulacyjna ma napięcie na kostce ok 3v po skasowaniu błędu jest 13 v i pompka pracuje po zgaszeniu auta i zapaleniu wywala błąd i nie działa ,skasuje i działa i tak w kółko czemu tak się dzieje czy pada już pompka ? co do egr zaślepić czy szukać dalej ? czym może być spowodowana nierówna praca ? wtryski też nie są super ale przedtem było prawie identycznie i było ok 1cyl.-2,82 2cyl.-4,29 3cyl.-1,12 4cyl.1,82 5cyl.-1,85 6cyl.6,21 dodam że auto ma moc i dobrze przyspiesza .

Co do pompki podejrzewam jej koniec ponieważ dziś na krótko nie za każdym razem chciała wystartować

kurcze jak wkleić zdjęcie żeby pokazywało zdjęcie :oops:

/http://log1bmw.patrz.pl

http://log1bmw.patrz.pl

http://log2bmw.patrz.pl

http://log3bmw.patrz.pl

http://wtryskbmw.patrz.pl

http://wtryskbmw1.patrz.pl

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ponownie witam do logów zrobiłem jeszcze test przelewowy i mam prośbę o ocenę i doradztwo który wtrysk robić czy może wszystkie ? wyniki

od przodu :

1-58ml

2-75ml

3-63ml

4-60ml

5-90ml

6-52ml

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.