Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. Mam problem związany z silnikiem M43. Dokładnie chodzi o to, że pali na 3 gary.

Auto zostało zagazowane lecz to nie była moja robota (winny się tłumaczy):) w połowie to prezent.

A więc: zostały sprawdzone świece i kable... wszystko było w porządku. Po przełączeniu na gaz auto wchodzi już na 4 gary.

Jeden z mechaników powiedział, że przyczyn może być wiele (przeprogramowanie komputera, wtrysk paliwa).

Po oględzinach najsensowniejszym wytłumaczeniem było "walnięty wtrysk". I teraz moje pytanie brzmi: czy może być jakakolwiek inna przyczyna błędnej pracy silnika? Czy wtryski do M43 mają jakieś specjalne oznaczenie różniące się ( by nie kupić złego)?

 

Mam nadzieje, że ktoś mógłby mi doradzić...

Pozdrawiam Mateusz.

Opublikowano
Cewka sprawdzona? Który gar nie pali , iskra na fajkach jest?Podczas pracy silnika każdą fajkę z osobna wyciągaj kleszczami i sprawdzaj (oczywiście wszystko ostrożnie żeby gdzieś Ci iska nie uciekła :P Bo połaskocze :D:D
Opublikowano
patrząc na silnik z przodu to ostatni gar ;) wszystko posprawdzałem i wszędzie iskra jest... najwidoczniej robiłem nieostrożnie bo już zdążyło mnie połaskotać :D
Opublikowano
Najprościej zamień wtryski miejscami a że to jest BMW to dużo roboty z tym niema , sprawa się wyjaśni

 

 

i tu moje drugie pytanie. Jakie wtryski ? tzn czy moge wsadzić wtrysk z auta o rok starszego? Chodzi mi o zgodność...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.