Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich miłośników marki!!!

Problem jest taki w TDS 2,5 brakuje mocy- i objawia sie to tak ze przy przyspieszaniu zamulony, jak osiagnie pozadana predkosc to ekonomizer pokazuje dużo np. przy 80km/h na 4 pokazuje 10 L. i jedzie rownym tempem, jak lekko odpuszcze gaz ekonomizer schodzi do 6-7 ale auto dalej jedzie tymi samymi obrotami, i ta sama predkoscia - wiem ze powinno wskazywac odpowiednio do obrotów i predkosci a nie od nacisniecia gazu, doradzali mi zeby sprawdzic przepływomierz i proszę o mozliwie najbardziej przystepne wytłumaczenie gdzie on jest i jak go na probe odłączyc, dodam ze "mechanik" stwierdzil ze turbo jest ok i tak ma byc - tyle ze tu jest 143 konie mocy a nie ma czym jechac bo pali jak smok a przyspieszenie jak w maluchu- silnik jestpo kapitalce wiec anie nie kopci, ani nie traci kompresji- a z tego co wiem to tds powienien byc duzo bardziej zwawy niz 1,9 tdi ktorym do tej pory jezdzilem a na dzien dzisiejszy to byum nawet nie stawal do wyscigu z tdi bo bym sobie i marce narobil siary - pomocy;-), moze znacie inne przyczyny zamulonego tds chociaz wiele czytalem na forum i nie bardzo wiem co dalej robic

Opublikowano

no bracie...do 2 tys obrotów jest jak maluszek :wink: potem turbinka zaczyna działać... tak jest u mnie...

...a tdi(też posiadam) nie ma tkz. "turbo dziury" i praktycznie rwie z niskich obrotów jak benzynka...

...co do ekonomizera to działa od wciśnięcia gazu...jak chcesz się rozpędzić to poprostu wciskasz a auto dostaje większą dawke (ekonomizer zaczyna pokazywać większe zużycie) ...i rozpędzasz się, zużycie się zmniejsza w momencie odpuszczenia nogi z gazu :wink:

...spuść sobie nogę z gazu przy 80km/h na "czwartym" a zobaczysz że spalanie wyjdzie na zero......

...no chyba że ciebie nie zrozumialem :roll:

 

...a z przepływomierzem raczej nie bawiłbym się sam... co prawda czyszczenie i ustawienie tego ustrojstwa to koszt 150zł ...ale lepiej oddać go w ręce specjalisty...

Opublikowano

Wg mnie to wszystko jest OK. Wez rownierz pod uwage ze BMW ma naped na tyl a o za tym idzie sa spore straty na przeniesieniu napedu. Z reszta latwiej jest ciagnac niz pchac.

Wiele osob oczekuje niewiadomo jakich cudow do tych niecalych 150 KM.

 

sys_bmw - gdzie mozna zregenerowac przeplywke??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.