Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie ma problem posiadam E38 200R 4.0D i problem który objawia się w taki sposób auto jest w automacie i na pierwsze dwa biegi przyśpiesza normalnie nawet jak sie wdusi pedał do deski to przyspiesza delikatnie dopiero po 3 biegu zaczyna ostro ciągnąć czym to może być spowodowane
Opublikowano
okazało sie ze uszczelka pod kolektorem wydechowym jest wydmuchana albo po prostu jej nie ma i teraz najlepsze żeby ja wymienić trzeba unieść silnik i tu sie zaczynają schody mało kto chce sie tego podjać. Turbo na obu stronach jest OK
Opublikowano
miesiac temu sprowadziłem z Niemczech za okazyjne pieniądze no i teraz wychodzi ta okazja. Prawdopodobnie bedzie trzeba wyciągać silnik a nikt u mnie nie chce sie tego podjąć no i jest kich. W innym warsztacie powiedzieli mi że turbo zajeżdżone okazało sie że uszczelka wydawała taki dźwięk wiec już sie troszeczkę pocieszyłem puki nie usłyszałem ze bez wyjęcia silnika nie da sie tego zrobić
Opublikowano
panowie macie moze jakiś pomysł jak wymienić uszcelke przy kolektorze wylotowym tak aby nie ruszac silnika dodam ze dwie szpilki z pierwszego cylindry sa ukrecone jak je wykrecic i wkrecić nowe szpilki \
Opublikowano
Co do szpilek to można spróbować przewiercić mniejszą średnicą i nagwintować lewym gwintem żeby wykręcić (sporo cierpliwości i wierteł :twisted: ). Co do reszty nie mam pojęcia...

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
HugoEmPe zgadzam sie z toba w pełni tylko to dojście jest straszne reki dobrze nei idzie wcisnąc hehe w poniedziałek jade do serwisu "ADAM-Serwis" w gdańsku zobacze co oni na to
Opublikowano
Nikt nie chce się podjąć? Dziwne troszkę ;) Fakt jest sporo dłubania i bez wyjęcia silnika się niestety nie obędzie,co za tym idzie duże koszty w różnych warsztatach... Nie łatwiej się zawziąć, odpalić http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=GE81&mospid=47515&hg=11, zaopatrzyć się w narzędzia, poczytać co jak z czym i ogarnąć sprawę? Z punktu widzenia mechanika samo demontowanie, aby wyjąć(podniesienie jest bez sensu) silnik zajmie dobre 8/10 godzin przy sprawnych 2 parach rąk... sama wymiana nie jest skomplikowana,ale znowu trzeba wszystko ładnie złożyc co daje kolejne minimum 10 godzin. u znajomego za podobną robotę chcieli 2000zł+części. Także jak masz gdzie do boju, w razie pytań na pewno forumowicze Ci pomogą :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.