Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z pracą silnika na wolnych obrotach. Podejrzewam lewe powietrze przedostające się przez http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HC11&mospid=47373&btnr=11_0112&hg=11&fg=10 oring numer 9.

To miejsce przepuszcza olej. Pół roku temu wymieniałem takie dwa oringi, jeden na górze drugi na dole na rurce (numer 11). Niestety kupiłem niby oryginalne oringi w przekroju okrągłe a poprzednio były w tym miejscu o przekroju kwadratowym. Nie mogę tego cholerstwa dostać bo nie znam numeru etk. Może ktoś będzie wiedział o czym mówię.

Przy okazji słychać ciągłe syczenie jakby powietrze ulatywało z okolic kolektra ssącego podczas pracy na biegu jałowym. Tylko wtedy można to usłyszeć. Wypatrzyłem uszkodzoną uszczelkę kolekt ssącego. Ale czy aby przez to słychać te syczenie?

Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
Nie sądze żeby to było powodem.Rurka nr11 to chyba przewód odpowietrzania komory korbowej więc jakby było coś nie tak to prawdopodobnie wyrzucałoby ci olej z tamtąd.Może jak to składałeś to czegoś dokładnie nie złożyłeś spowrotem?
Opublikowano
NIe wiem co robić. Kolejny raz tych samych oringów nie kupię bo efekt był kiepski. Chcę dostać takie jakie były pierwotnie żeby mi się olej nie sączył po bloku. MAm Mobila 1 5W50 i jest dosyć rzadki ale chyba da się to uszczelnić.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
NIe wiem co robić. Kolejny raz tych samych oringów nie kupię bo efekt był kiepski. Chcę dostać takie jakie były pierwotnie

Głowy sobie nie dam uciąć ale wydaje mi sie że orginalne uszczelniacze do tych rurek są okrągłe.(moje takie były)Twoje może jako nowe były ciasno osadzone(bo powinny wchodzić ze znacznym oporem)i sie odgniotły na kwadrat!Z tego co pamiętam to musisz dokładnie je wcisnąć do samego końca a dopiero póżniej dokręcić śrube.Nie probój śrubą dociągać przewodów!

Opublikowano
Rurka ma sprężynę która skolei prze podkladkę a podkladka ten oring (uszczelniacz) w blok a z drugiej strony czyli góry wchodzi w kolektor ssący. Nie wiem o jakich śrubkach mówisz.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano
To może ktoś zapoda sklep z oringami i uszczelniaczami w Wawie. Może coś dobiorę odpowiedniego. W aso bmw opierają się na numerach części, nie chce im się szukać na magazynie.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.