Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Co sądzicie o tym aucie, jaki byłby realny koszt ściągnięcia i zarejestrowania w Polsce ??

 

link

 

nigdy nie kupowałem nic w Niemczech, czy warto wogóle próbować jechać samemu nie znając za bardzo języka niemieckiego (only inglisz).

W polsce chyba szkoda czasu na szukanie czegoś takiego, chciałem coś po lificie i z lepszym wyposażeniem ale nie mam znowu aż tak dużych wymagań, byleby był dobry pewny stan, może mieć nawet 15 lat a ja już go doprowadzę do wyglądu i sprawności.

Jest ktoś w stanie jakoś lepiej prztłumaczyć jego opis ??

Podoba mi się schadow line, nie podoba nivo...

 

Rozkodowany VIN

Numer podwozia WBADJ610X0BZ10465

Kod typu DJ61

Typ 540I TOURING (EUR)

Typoszereg E E39 (2)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M62

Pojemność skokowa 4.40

Moc 210

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor OXFORDGRUEN METALLIC (324)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 1997-07-04

Składanie Wyposażenie

 

S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą

S248A LENKRADHEIZUNG Podgrzewanie kierownicy

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S339A SHADOW LINE Shadow-Line

S386A DACHRELING Reling dachowy

S413A GEPAECKRAUMTRENNETZ Siatka oddzielająca bagażnika

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S536A STANDHEIZUNG Urządzenie ogrzewania dodatkowego

S629A AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN Tel. sam. sieci D z czytn. kart z przod.

S666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDS

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S220A NIVEAUREGULIERUNG Zawieszenie samopoziomujące

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S280A LM RAEDER/SPEICHENSTYLING Obr. BMW, st. le. styl. spr.

S305A FERNBEDIENUNG F.ZENTRALVERIEGELUNG Pilot do zamka centralnego

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

 

i jak myślicie czemu np ten jest o tyle tańszy ??

link

 

jak jest z autami w niemczech czy wtopa jest równie prawdopodobna jak przy szukaniu w Polsce, czy też jednak istnieje tam na prawdę inny poziom ludzkiego podejścia do uczciwego sprzedawania aut

 

silnik tylko benzyna, 2.8, 3.5, 4.4, a gdyby jednak polift może być też 2.5 193km i 3.0

Edytowane przez udy
Opublikowano
Ta pierwsza sztuka wygląda OK, na dodatek na plus rzeczowy opis właściciela pojazdu o dokonanych naprawach ( mechanik ASO ). Druga sztuka z komisu od Turka, zatem prawdopodobieństwo wtopy równie duże jak jak w przypadku zakupu u Polaczka.

http://s10.postimg.org/3yu3kileh/Edytowane_zdj_cia.jpg


Lamere - 525tdsA

Opublikowano

Powiem Ci tak. Że od mechanika to nie znaczy, że będzie tip top, bo w Niemczech też są oszczędzający na wszystkim partacze. W pisowni rażących błędów nie widać i jest podane nazwisko, więc jest szansa że to Niemiec. Ogólnie pisze, że porobił i powymieniał kilka rzeczy w ostatnim roku, ale auto już ma 16 lat więc jest trochę śladów zużycia tu czy tam.. Była walnięta w prawy przód (błotnik i próg) i jest rdza na tylnej klapie... Reszta to paplanina.

 

jak jest z autami w niemczech czy wtopa jest równie prawdopodobna jak przy szukaniu w Polsce, czy też jednak istnieje tam na prawdę inny poziom ludzkiego podejścia do uczciwego sprzedawania aut

 

To zależy..

Jak Niemiec Ci napisze, że jest Top Zustand to masz 99% szans, że tak jest.

Ale jak handlarz czy inny Turek Ci napisze, że jest Top Zustand to masz 50% szans albo i mniej... :mrgreen:

 

Ogólnie myślę, że za 3000 ojro ciężko o jakiekolwiek e39 w dobrym stanie, a co dopiero 540i...

Nawet jeśli znajdziesz coś w stanie zadowalającym, to i tak na dzień dobry możesz mieć do wpakowania kilka tysiaków, więc spory pakiet startowy mile widziany :)

 

Jak nie znasz niemieckiego to najlepiej jak znajdziesz kogoś żeby zadzwonił i się dopytał o szczegóły - Niemcy przeważnie podają większość informacji i mają mniejsze tendencje do bajerowania od nas :mrgreen:

 

Szukaj właśnie prywatnych ofert i ja jednak zwiększyłbym budżet do 5-6tys. ojro, wtedy masz szansę na jakąś przedliftową 540i jeszcze z niezbyt dużym przebiegiem i w dobrym stanie. Kalkulatory do opłat masz w necie. Przy akcyzie to pewnie ze 3tys. ojro trzeba będzie wpisać, nawet jak będziesz mieć na umowie z 400tys. przebiegu, ale dokładnie ciężko mi powiedzieć jakie są kwoty w eurotaxie dla przedlifotwych 540i, z tej kwoty masz wtedy 18,6%.

Opublikowano

chce przeznaczyć na auto ok 25 - 30 tysięcy zakup i to co po zakupie, myślę że to wystarczające środki za przedlifta

 

po zakupie robię wszystko co jest do zrobienia i doposażam auto w takie rzeczy jak nowe opony, felgi, wymieniam zużyte elementy wnętrza itd

krótko mówiąc, stać mnie na taki samochód i zdaję sobie sprawę jak to jest z 540i. Jeśli wyskoczy wydatek po jakimś czasie na poziomie 5000 zł to się nie zesram i nie postawię jej w garażu...

 

szukam primo BEZWYPADEK, lakierowane coś może być o ile dobrze,

 

wcześniej patrzyłem na polskie "okazje" czyli 25 tys za polifta z 2003 r i silnikiem 3.0 benzyna ale rzeczywistość okazała się zupełnie inna, w niemczech ten rocznik z tym silnikiem to min 30tys do opłat

 

Wolę coś przedliftowego, bezwypadkowego, z dobrym wyposażeniem i pewnym silnikiem,

eksploatacyjnych rzeczy się nie boję.

planuje wyjazd do niemiec w okolicach lutego, marca i chcę trochę najpierw pooglądać, popytać,

mam znajomego mechanika który kiedyś jeździł trochę do niemiec i kupował samochody dla siebie i najbliższych (od niego mam obecną 523i) ale nie wiem czy będzie chciał się jeszcze w to bawić. Muszę odświeżyć znajomość chyba. zna się naprawdę dobrze na BMW.

ogólnie to nie za bardzo potrafię zobaczyć cokolwiek po zdjęciach, ale patrząc na polskie ogłoszenia a na niemieckie... te same roczniki, w Polsce mniejsze przebiegi a po zdjęciach cholernie widać różnice w stanie, zużyciu itd.

chciałbym ogólnie załatwić całą operację na własną rękę, wyjazd, kupno itd, dlatego szukam tylko od prywatnych osób,

 

obecnie mam 523i bezwypadkowe z orginalnym 240tys przebiegu ale silnik 523 plus automat jest mułowaty, wyposażenie trochę kiepskie,

mam plan żeby może doposażyć auto w inne fotele, zrobić kompletny remont zawieszenia plus wymienić kilkanaście pierdółek które ugryzł trochę ząb czasu, zrobić wszystko na tip top i jeździć ale ten cholerny silnik i słabe wspomaganie w tym aucie trochę mnie zniechęca do trzymania tego auta dłużej.

Opublikowano

Jak masz do wydania 25-30 to ja bym szukał czegoś droższego niż 3tys. Lepiej kupić droższy, bardziej zadbany, niż tańszy trup, który może się okazać do nie odratowania mimo sporych chęci i kasy.

E39 wbrew pozorom są dość sporo cenione w De, szczególnie z mocnymi silnikami, dobrym wyposażeniem czy mpakiem i dobrze piszesz, bo faktycznie za takie 7,5-8tys. ojro to normalna cena, doliczasz do tego opłaty i masz 35-37tys PLN, czyli tyle za ile poszukiwacze okazji kupują w PL e60 530d ze skóra i dużą navi z przebiegiem 180 :cool2:

Do Polski poliftowe e39 trafiają z przebiegami 300-600tys, po dzwonach, w ćwiartkach itd. i stąd te super oferty poliftów... I też dlatego są w społeczeństwie takie omamione niskimi cenami kwiatki jak kolega, który kilka postów niżej w temacie e39 525i stwierdził, że 21tys. to kosmiczna cena i w 2008 byłaby adekwatna :norty:

 

Od siebie poleciłbym e39 525i, taką teraz jeżdżę i nie ma problemów z wyprzedzaniem :cool2: Za 5-6tys. ojro powinieneś znaleźć polifta dobrze wyposażonego.

 

Co do poszukiwań proponuję też patrzeć na rejon i raczej wybierać południe i zachód De, a Berliny i inne Hamburgi sobie darować.

Na szybko rzuciłem okiem i jest kilka ciekawych ofert 540i

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-540ia-touring-wenig-km-8fach-bereift-rheinfelden/186313188.html?&lang=de&pageNumber=1&action=eyeCatcher&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&maxMileage=200000&categories=EstateCar&ticket=ST-930362-cVlr3beziqDfnhRO6bmJ-mycas46-1_c01_4201

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-540i-touring-reinheim/186215258.html?&lang=de&pageNumber=2&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&minMileage=150000&categories=EstateCar&ticket=ST-931037-iHuiANIIwqnh62gHToLX-mycas46-1_c01_4201

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-540i-touring-rhede/186149728.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=24&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=1996-01-01&negativeFeatures=EXPORT&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&minMileage=150000&categories=EstateCar

 

Po takich fotkach to jednak i tak wróżenie z fusów i wszystko pewnie wyjdzie na miejscu...

 

Wiadomo też, że nie ma co gdybać, tym bardziej jak jeszcze niekupiony, ale licz się też z tym, że jak wyjdzie Ci taki przedlift ze 25-30tys.PLN a później byś chciał ewentualnie sprzedać (różnie w życiu bywa), to takie omamione handlarskimi zapewnieniami kwiatki będą Ci proponować 15, bo "Panie, za 25 to są polifty na full wypasie z przebiegiem 180."

 

Powodzenia w poszukiwaniach i cierpliwości, 540i są nietuzinkowe i przygotuj się nawet na kilka miesięcy poszukiwań :cool2: Sam swoją e39 szukałem pół roku, e90 podobnie...

Opublikowano

jeden wymóg konieczny, automat, małżonka nie pojedzie inaczej a auto w tygodniu dla niej, dla mnie weekend i wspólne wypady z rodziną

 

ogólnie ma to być auto rodzinne z 300km pod maską :twisted:

 

do pracy mam Berlingo i Honde civic 1.4 :lol: w gaziku

Opublikowano

Mój nie na sprzedaż. Dopiero co kupiłem.

Chciałem pokazać Ci coś co oglądałem w niemcowni, ale nie kombi i nie automat, tak więc odpada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.