Skocz do zawartości

po wymianie amortyzatorów


grzegorz197308

Rekomendowane odpowiedzi

A co ty myślisz ze ja mam coś z tego czy ty kupisz krzaka czy porządną firmę? To auto nie lubi tanich zamienników. Nie lubi czasami w ogóle zamienników. Ja dałem Ci linka do dobrych amortyzatorów a ty kupiłeś jakiegoś krzaka i teraz zakładasz temat, że masz problem.

 

Jak nie chcesz znać opini kogoś kto dobrze Ci radzi to nie pisz na forum i rób auto u tego mechanika co Cię kroi na częściach po 200% i nawet tego nie wiedziałeś.

 

A propo amorków. masz za dużą różnicę i do tego zbyt niską wydajność tych amortyzatorów. Jak zmieniałem swoje stare oryginały to miały lepsze parametry na szarpakach. I amortyzator może stukać. Mój stukał jak wjeżdżałem na studzienki.

 

I na przyszłość. Jeśli myślisz, że uda się e38 naprawić na bardzo tanich częściach to jesteś w błędzie. Większość rzeczy, szczególnie elektronikę będziesz musiał kupować oryginalną a inne elementy to jeśli zamienniki to z wyższej półki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjatek nie potwierdza reguły jest takie staropolskie przysłowie jak dbasz tak masz prawda?ja dbam i mam zebym wiedział jak wrzuca sie foto to bym udowodnił tobie (bez urazy) jak powinno wygladac autko pozdrawiam i dziekuje za opinie i pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzisz, że myślę o Twoim auto jak o złomie? Wiele aut ładnie wygląda, a nawet bardzo ładnie aż by się go chciało kupić od razu. Ale po przejażdżce wszystko się odwraca :mrgreen: Długo szukałem auta to wiem jak to jest.

 

Dlatego jeśli pytałeś się o części to Ci podałem dobrą tanią część na której pojeździsz. To ciężkie auto i byle czego wkładać nie można. Zrobiłeś jak chcesz i teraz jak sam widzisz masz kłopoty i problemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moge się z wami zgodzić co do % w amorkach. Różnica rzeczywiscie za duza (o wiele za duza), ale 60% to jest sprawy amor i to w dobrj kondycji, kazdy diagnosta wam to powie. Genralnie slabo się robi przy 30% - 40%. Amorki oryginalnie wychodzą ze sprawnością tłumienia w okolicy 80%, raczej wiecej ale to dalej ~80%. No chyba ze to firma ### samurai to wtedy moze byc 30% od nowosci.

 

grzegorz197308 powiedz mi po co sie pytasz na forum jezeli na kazda odpowiedz ty odpowiadasz agresja?

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się co do %, i grubo ponad 80% to przy tych zawieszeniach nie wyjdzie co by nie robić, bardziej "fikuśne" zawieszenia na nowych częściach potrafią mieć 75% max :)

 

Co od części tanich - ja sobie zrobiłem jaja (po raz pierwszy widziałem takie ceny) i kupiłem **najtańsze** zamienniki jakie mogłem znaleźć jakieś 0.5 roku temu/10kkm

 

z czego - wkładki lusterek (grzane bez fotochromów) mi ukradli... (ponownie) - cena 40..50 pln czy jakoś tak chyba z vat

tylni wahacz górny mały tył (x2) lub coś od stabilizatora tylnego (wersja krótka, krótkiej 7emki :) ) - nie znam nazwy - chyba koło 40pln aluminiowe - jeszcze żyją i są ok (koło 10kkm), je bardzo czuć jak się kończą

 

i UWAGA - amortyzatory przód, zmieniłem z olejowych na gazowo-olejowe czy jakieś takie cudo, cena nie pamiętam ale koło 100 bez vat / sztuka!!!!! założone do v12 ;) lol

z mechanikiem myśleliśmy że wytrzymają 3 tygodnie ;) (raz pamiętam kupiłem sobie nieoryginalne stabilizatory przód kilka aut wstecz - wytrzymały 1.5 tygodnia dziur ;) )

 

teraz (w zasadzie od zawsze) mam technikę jazdy - wale prosto po dziurach (nie omijam), ale teraz bardziej bo "testuje".

narazie efektem jest uwalenie osłony tarcz hamulca na lewym kole (chyba dziura była za duża), ale amortyzator żyje... i działa.

 

Co do samej jazdy: tak to urządzenie za 100pln+vat jest amortyzatorem, tak amortyzuje, nie nie stuka i nie puka ani trochę, ale

chyba ma amortyzację równą w 2 strony i mam wrażenie że auto trochę twardsze przez to jest, przód nie zsuwa się na dziurach ani nie skacze i nie pływa = amortyzator amortyzuje ok.

ale wolę 100% olejowe (najlepiej aktywne, uwielbiam aktywne - ale nie mam guzika EDC :( )= te amorki trzeba rozwalić :)

 

jedyny odgłos jaki wydają to jak otworzy się szyby i szybko po progach przejedzie to jest "ssssss" przy najechaniu (syczenie powietrza, hondy nowe chyba acord tak mają - wstawiają chyba

taki badziew fabrycznie). w każdym razie żadnego stukania i pukania być nie powinno.

ale nie polecał bym tego, bo auto się robi trochę twardsze, i mam wrażenie że minimalnie lepiej trzymać by się też mogło (ta cholerna amortyzacja w górę), ale tu źle nie jest.

 

zresztą konstrukcja tych zawieszeń jest taka ze nawet na wylanych amortyzatorach to auto będzie się trzymać drogi lepiej niż wiele innych - rzecz co jest spitolona to stabilizator przód

jest miękko ale przechyla na boki, wolałbym miękko i nie przechyla ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Agresja (łac. aggresio – napaść) – w psychologii określenie zachowania ukierunkowanego i intencjonalnego[1] na zewnątrz lub do wewnątrz, mającego na celu spowodowanie szkody fizycznej lub psychicznej.dartkaker fora ci sie pomyliły jest to forum o samochodach a nie o stwierdzaniu profili psychologicznych ludzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.