Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z rana ciężko ją zapalić na ciepłym jest w miarę oki tez ze dwa albo 3 razy musi przekrecic. świece tez są dobre. z rana jak ja krece to niby juz łapie łapie ale kicha i dalej trzeba kręcic ..nie mam podpietego przewodu tego co idzie na serwo z czujnika przed filtrem ale to chyba nie ma wiekszego znaczenia? a jak na zimnym zapali juz to walnie czarnym dymem ... jak zapali chodzi równo nic nie rzuca czy cos w tym stylu....

 

Prosze o pomoc bo zima niebawem... :)

Opublikowano

u mnie były dwie pierwsze świece padnięte wymieniłem i to sam trzeba było krecić czasem to bateria padala wymieniłem wszystkie 6 na nowe i tadzik gada od strzała.

kiedy wymieniałes swiece no i filtr paliwa? :) zapraszam na bmw-diesel

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

Opublikowano (edytowane)
już jest oki :) jak narazie :) powodem tak długiego kręcenia i nie odpalania była rozszczelniona pompa wtryskowa a dokładnie uszczelka pod nastawnikiem. nie było tego tak widać dopiero po zdjęciu kolektora pokazał się wyciek .. odrazu przy okazji zmieniłem szczotkotrzymacz w rozruszniku bo już słabe były szczotki( czasem się przyweszał ) Edytowane przez Maciekkk1234
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.