Skocz do zawartości

E66 760Li WBAGN81024DR23069


Rekomendowane odpowiedzi

Oglądałem rok temu 760 z oryginalnym przebiegiem sprawdzonym w ASO (110 tys.) i było dużo elementów plastikowych wytartych przyciski na desce rozdzielczej i podłokietniku. Musisz dokładnie sprawdzić układ chłodzenia, bo bardzo często przegrzewały się te silniki, w dodatku dokładnie przyjrzyj się elektronice, czy wszystko działa....raczej na pewno powinieneś ją sprawdzić w serwisie , bo bardzo dużo drogich rzeczy może niedomagać...silnik bardzo rzadki, więc tez z podzespołami nie będzie lekko.

W tym przypadku na samych zdjęciach niestety niewiele widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wyposazona jest super, z VINu wychodzi ze jest to wersja na ciepłe kraje - czy może sie różnić od takiej "normalnej"?

większa chłodnica wody/oleju , wydajniejsza klimatyzacja, inne temperatury otwarcia termostatów.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem rok temu 760 z oryginalnym przebiegiem sprawdzonym w ASO (110 tys.) i było dużo elementów plastikowych wytartych przyciski na desce rozdzielczej i podłokietniku...

 

Z tym akurat się nie zgodzę. Coś chyba słabo sprawdzili, po 110 tyś. km 7 powinna wyglądać jak nowa i to chyba pomijając nawet kwestię jak kto użytkuje auto bo nawet niechluj nie wytrze w 7 przycisków po 110 tyś. km. No chyba, że ma ręce z papieru ściernego.. W siódemce są lepsze jakościowo materiały niż w niższych seriach. Miałem taką e65, jak sprzedawałem miała 420 tyś. km przebiegu. Oprócz oczywiście skóry na kierownicy nic nie było wytarte. Także dziwi mnie to, że po tak małym przelocie dużo elementów było wytartych, śmiem twierdzić że przebieg nie był prawdziwy albo źle widziałeś.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może używany był do scen westernowych. Może dla poprzedniego własciciela nie był piękny, jedyny, zjawiskowy itd. po prostu normalny samochód i tak był traktowany. Ale co dla jednego nie przedtawia większej wartości materialnej, to już dla drugiego może być skarbem. Trzeba sobie zdawać sprawę, że bez odpowiedniej gotówki na utrzymanie tego auta, nie ma co sobie głowy zawracać. I nie chodzi tutaj o paliwo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do jakości przycisków to niestety w E65 jest słaba( przynajmniej w tych modelach co oglądałem), samochód był sprawdzony w serwisie i przebieg miał prawdziwy, niestety poza zniszczonymi przyciskami miał duże problemy z silnikiem, układem chłodzenia i nagłośnienie było do wymiany...w każdym razie fachowcem od E65 nie jestem..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś tu mówi o specjalnym traktowaniu czy zarzynaniu się na utrzymanie takiego samochodu? Nie wiem jaki to ma związek z porysowanymi plastikami... Też swojej nie traktowałem jak skarb i nie byla jedyna, po prostu samochód. Mam drugą z kolei e65 i złego słowa nie powiem, wiadomo są słabsze punkty. Jak w większości z modeli. Ale to nie dyskwalifikuje tego samochodu, a wręcz komfort jazdy zachęca ;)
"Albo GRUBO albo WCALE"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.