Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Borykam się z takim problem, jak temperatura spada poniżej 3 stopni, auto mi nie odpala, jak jest zimny silnik, bo na ciepłym już nie ma takich problemów.

E39 silnik M52TU, rok 99, benzyny mam coś koło 45-50 litrów i mam LPG

Jest to mniej więcej tak, rozrusznik kręci, napięcie jest na aku koło 12-12,5V i nic, beja nie odpala :/

Auto odpala tylko na holu, gdzie zajmuje to dosłownie chwilę i beja już na chodzie.

Na komputerze brak błędów, wszystko działa.

Byłem u kilku mechaników i nikt nie ma pojęcia co się dzieję.

Ja już po woli też głupieję :/

 

Mniej więcej co już wymieniłem i co zostało sprawdzone alternator wymieniony na inny bo za mały prąd ładowania miał, świece, czujnik temp silnika, czujnik wału korbowego, cewkę na jednym cylindrze i kupę innych rzeczy

 

A teraz takie moje przemyślenia ;)

Uszkodzony Vanos może być przyczyną tych problemów ?

czy nie dostaje paliwa, uszkodzona pompa paliwa ? ale jeździ na benzynie normalnie i nic się nie dzieje

czy za małe napięcie do czujników?

czy może się tak dziać od ujowego paliwa?

 

Ew. co mogę jeszcze sprawdzić po podłączeniu się do kompa ?

 

I tutaj temat na innym forum i mniej więcej też opisane co robiłem

viewtopic.php?f=72&t=212732

Opublikowano

Czujniki ori używki założone, czujnik temp, założony zamiennik.

Auto jak odpali to jeździ normalnie zarówno na benzynie jak i LPG.

Jak silnik jest ciepły to normalnie odpala, bez problemów.

Nie wiem czy u mnie istnieje awaryjne odpalanie na gazie, bo centralka od gazu nie ma tak jakby zasilania na zapłonie, dopiero po odpaleniu silnika ona się włącza.

 

I podkreślam, nie odpala jak temperatura jest około 0 ( zera ) stopnie Celsjusza i w dół, czyli jak jest teraz.

Będzie 5 stopni odpali bez problemu, przez całą wiosnę, lato nie miałem problemów z odpalanie, wszystko zaczęło się jak temperatura jest w okolicach 0 stopni i tylko wtedy mam problem, a tak to auto odpala bez najmniejszego problemu.

Opublikowano

Może czujnik temp zawyża temperaturę i podaję ubogą mieszankę. Jak kupujesz czujniki to się kupuje oryginalne bo zamienniki nie działają. Teraz nie wiadomo czy czujnik jest ok czy nie.

Tak samo używki. A na kompie nie zawsze wyjdzie błąd.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dziś rano -2 beja odpaliła

Po pracy, godzina 18 temp. +2 i beja nie pali. Nie słychać pompy paliwa.

 

Okazało się, że nie załącza się pompa paliwa, więc teraz zostaje ustalenie czy to wina przekaźnika, czy samej pompy, czy coś jeszcze innego po drodze ;)

 

Więc problem u mnie najprawdopodobniej był związany z pompom paliwa, ale to wszystko się okaże z czasem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.