Skocz do zawartości

chcę kupić 520 (177) ktoś ma doswiadczenia w eksploatowaniu?


tomtomqq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, narazie mam passata 1.8 ale juz wiecej nie chcę VW. Chce kupić BMW 520 d (177) moze z 2006 do 2008 roku....

Chciałbym sie was poradzić, poczytałem troche ale same stare posty, moze ktoś aktualnie ma nowe uwagi odnośnie eksploatacji i usterek jakie sie pojawiają w tego typu autach?

Czy te auta mają jakieś wady fabryczne? Jak np passaty 2.0 albo toyoty 2.2 d?

Przegladałem wiele ogłoszeń, auta z roku np 2008 mają po dwóch włascicieli, ludzie po pol roku sie ich wyzbywają, tylko nie wiem jakie są tego powody.

Właściwie to nie ma samochodów bezawaryjnych, i wiele nowych to jednorazówki, to bmw mi się podoba ale jesli mam sie wpakować w koszty to wolę sie popytac, pomysleć, juz kupiłem tego paska w benzynie z 2000 roku i chyba nie ma rzeczy której nie wymieniłem, jeszcze do wymiany napinacz łanczuszka rozrządu ale chyba oddam go na złom i sie nie bede denerwował.

 

Wszelkie porady i wskazowki na co patrzeć przy kupnie i czy w ogole kupować bmw 520 177 mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli 177KM to N47. Warto zwrócić uwagę czy nie szumi/dzwoni rozrząd - wymiana jest kosztowna i czasochłonna. Jeśli rozrząd nie wydaje dźwięków to nie powinno być z nim problemów przez dłuższy czas. Nawet na dzwoniącym ludzie jeżdżą po kilkadziesiąt tys km. Poza tym nie ma większych bolączek. Był produkowany chyba od 2007 do 2011 roku, więc jeździ tego mnóstwo. Warto zainteresować się poflotowymi z mocą 163KM - moc zmniejszona programowo co gwarantuje, że nigdy nie był obciążany ponad tą wartość. Zawsze można wgrać oryginalny soft i uzyskać 177KM lub podjechać do tunera i zrobić ponad 200KM jak ktoś lubi. Jak miałeś diesla to wiesz na co zwracać uwagę, jeśli nie to oglądaj z kimś kto miał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby to była wada to by nie produkowali :8)

Ja mam 2007 z października. Teraz 206 tysięcy na liczniku. Ja przywlokłem od sąsiadów miała 163 tysiące nabite w lekko ponad dwa lata. Sporo jeździła po autobanach i chyba dzięki temu nie problemów z DPF. W zeszłym roku podjechałem by ją zaczipować i się okazało, że z tych 177 kucy to zostało dychę z kawałkiem mniej :shock: No ale podobno ta wersja nie trzyma mocy. Poprawiłem i ma 193 konie. Leję tą "gnojówkę", wymieniam filtry i oleje i jeżdżę :D W tym roku kompi podał, że zdechł lewy kierunek, lewy stop i lewe światło - wszystko z tyłu w jednym kloszu. Się okazało, że złącznik się poluzował. Pstryk i OK. To jedyna natenczas awaria jaka się przytrafiła. No może jeszcze i to, że na stacji paliw bolid się zamknął z kluczykiem "w stacyjce". Ustawienia były takie, że nie powinien się zaryglować. No ale akumulator dawał chyba znać, że jego czas się skończył. Proponuję śmiało ten model i ten silnik.Średnie spalanie 6.5 litra mi wychodzi. Raz podjąłem się próby i z miasta A do miasta B 1250 km. wyszedł mi 4.7. Tyle, że max speed był 120 No może cały czas kole tego :) Aaaa i koniecznie fotele komfort skóra i opcja z tzw. "małą kierownicą" :D Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam swojego prawie dwa lata. Jak narazie wymieniłem tylko klocki z tyłu i gumy stabilizatora z przodu (plus oczywiście filtry i olej). Spalanie jak wyżej kolega pisze - średnio 6-6.5 w zależności ile trasy ile miasta. Na trasie w granicach 5L (nie autostrada).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem swoją E61 520 (177) rocznik 2009 w styczniu tego roku. Przejechałem do dzisiaj 11 tys km. W tym czasie w ASO wymieniłem klocki, olej filtry, płyn hamulcowy (normalne rzeczy eksploatacyjne - wszystko zgodnie ze wskazaniami komputera). Moja ocena:

1. Wysoki komfort podróżowania

2. Intuicyjna obsługa i bardzo ułatwiające życie gadżety (np ciekawe funkcje tempomatu, HDD w radiu, szeroki zakres regulacji siedzeń, roletki, schowki, elektrycznie podnoszona klapa bagażnika, otwierana tylna szyba, okno dachowe, Xenony skrętne z doświetlaniem zakrętów itp)

3. Prestiż i elegancki wygląd

4. Bardzo dobry układ jezdny jednocześnie daje niezłe czucie drogi i dobre tłumienie na dziurach

5. Seryjne 177KM jest trochę rozczarowujące, bo masz BMW a przyspieszasz jak Peugeot, ale po chipie osiągi są już zbliżone do "trzylitrówki" i kierowca ma uśmiech od ucha do ucha.

6. Spalanie - na trasie południe-północ-południe Polski i przy niewielkim stopniu łamania przepisów (ograniczenie +10 / 20km/h) średnie spalanie 6,2l/100km co jak na auto tych gabarytów postrzegam jako bardzo małe. W mieście różnie bywa i głównie zależy od dynamiki jazdy i korków - raczej nie powinieneś przekroczyć 9l/100km

7. Serwis to największa wada samochodu - wszystko do E61 ( poza AmbiPur'em waniliowym :roll: ) jest droższe niż w samochodach budżetowej konkurencji. Nawet jak zdecydujesz się na stosowanie zamienników to licz się z cenami nieznacznie niższymi od oryginałów (więc w sumie nie warto stosować gów...a). No i ilość potencjalnych usterek trochę przeraża...

8 Cisza ! - jak przesiądziesz się z diesel'a innej marki będziesz zaskoczony wyciszeniem wnętrza.

Generalnie wg mojej oceny E60/E61 to auto dla kierowcy, który chce jeździć "DOBRZE" ale "NIE TANIO". Ja zdecydowanie polecam ten model, a na dalszą przyszłość planuję wymianę na F11.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.