Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Swieci mi się kontrolka check.Sprawdzony na kompie oraz wymienione zostało ;czujniki oleju,sondy przód i tył .Dziś sprawdziłem katalizatory i okazało się ze przednie te mniejsze za silnikiem są upalone a te większe też grają. Pytanie czy muszę je wymienić czy mogę wyciąć i jeżdzić bez nich. Ile sa warte te zużyte ? Jak się będzie zachowywać auto i czy kontrolka nadal będzie świecić. Jesli mają występować jakieś problemy to zakładam "nowe". Moja bejca 735 2000r.po lifcie. Pozdrawiam
Opublikowano
bez katalizatorów będzie błąd sond lambda, a co za tym idzie nieprawidłowy skład mieszkanki. Ja bym wolał mieć katy, ew możesz wywalić katy i spróbować dołożyć dystanse do sond za katami, to takie tulejki które odsuwają sondy na zew rury przez co inaczej odczytują skład spalin (tak jakby były katy)
Opublikowano
Nie będzie głośniej w aucie ;) głośniej będzie tylko za furką, ale tak przyjemnie w końcu to V8. W twoim przypadku musisz czymś zastąpić kata, czy to stumienicą, czy taka tuleją z powodu wymienionego wyżej.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.