Skocz do zawartości

swap z 1.8is coupe do 1.6 compact


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam takie pytanie silnik już przełożyłem i wszytko ładnie hula ale musze zmienić jeszcze dyfer mam ściągnięte cale zawieszenie z coupe , chciałem przełożyć to do compact dyfer i pozbyć się bębnów a założyć tarcze da się? pytam zanim się za to wezmę bo latwiej sie najpierw poradzić
Opublikowano

Witam

 

Raczej taki swap zawieszenia jest niemożliwy, z coupe do sedana czy touring'a żaden problem, ale do compact'a nie da rady z racji innej budowy zawieszenia.

Trzeba kupić wahacze od mocniejszej wersji compact'a od 1.8ti w górę (2.0, 2.5 itd) gdzie występowały tarczówki z tyłu.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano

Dyfer od coupe obawiam się że ma inne mocowanie niż w compact z racji innej budowy tylnego mocowania tzw. belki.

Tarcze i zaciski raczej od compact'a (w coupe mają większą średnice tarczy hamulcowej)

Tylne wahacze od wersji z tarczówkami najlepiej zakupić cały komplet wraz z tarczami, szczękami, zaciskami itp.

Oczywiście nowe przewody hamulcowe elastyczne.

 

Pozostaje jeszcze kwestia czy pozostając (teoretycznie) przy obecnym dyfrze, półosie wejdą w piastę od mocniejszej wersji.

Podejrzewam że bez problemu, nie mniej jednak trzeba by to sprawdzić.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.