Skocz do zawartości

e39 530d zgasła i nie chciała odpalić


marcin__sc

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

jechałem moja bunia nagle wyskoczyla kontrolka zolta od swiec zarowych stracila moc zero reakcji na pedał gazu....zgasilem auto i nie chciala odpalic krecil rozrusznik i swiecila kontrolka od swiec

 

podlaczylem laptopa i trzy bledy:

 

4704 pre-supply pressure monitoring

4496 rail-pressure plausibility

2550 rail pressure control at start

 

i w szczegolach iz cisnienie pompy podprogowej 0,92-1,02 zmianialo sie za kazdym razem jak krecilem,

skasowalem bledy zniknela zolta kontrolka swiec ale nie chciala odpalic...odpiolem czujnik od filtra paliwa nagle cisnienie wskoczylo na pompie progowej do 4,0 mbar podpialem i tak zostalo...potem juz normalnie pokazywalo chyba okolo 3,8 mbar

 

 

pierwsze co wziela mnie k...rwica ze dwa lata temu zostawilem majatek za nowy oryginal pompy progowej i ze nei chce mi sie wierzyc ze to ona pada

 

 

ale chodzi mi po glowie jeszcze ewentualnie filtr paliwa i czujnik na nim

filtr paliwa niestety ze dwa lata temu wymienialem :oops:

 

 

czy ktos mial podobna sytuacje i jak ewentualnie wykluczyc ten czujnik na filtrze paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj i zobacz, czy to będzie się powtarzać. Równie dobrze może zaczynać zdychać przekaźnik pompy w bagażniku (zielony, pierwszy od przodu samochodu). Jak on pada, to pompa wyłącza się lub przerywa razem z nim.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis powtorka z rozrywki....

z tym ze auto zaparkowalem pod sklepem i juz nie chcialo odpalic...komp diagnoza i te same bledy

odpinam czujnik na filtrze paliwa cisnienie 4.0mbar podpinam spowrotem 1,02 i nie chce odpalic

 

przychodzi mi glowy problem z pompa w baku czy daje ona jakies szczegolne bledy ?

 

bo paliwo spadlo mi ponizej 15 litrow i za 1 razem dotankowalem sporo i odpalila po skasowaniu bledow

dzis skasowalem bledy i nie chce odpalic :(

 

 

edit:

problem rozwiazany winna pompa w baku

dolalem 10 litrow i na inpie widzialem jak rosnie cisnienie pompy podprogowej 1,02 - 1,4 - 2,4...3,8mbar

juz sie obawialem ze dwuletni pierburg pod kierowca padl ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.