Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam gdyz stawiam swoje pierwsze wlasnie kroki na tym forum i od razu przejde do rzeczy. posiadam BMW e39 525 tds z 1998 r, wszystko bylo ok do wczorajszego dnia. wyciagnalem akumulator do ladowania (do domu) ladowalem go ok 18h, jednakze najdziwniejsze stalo sie po wlozeniu go spowrotem.. otoz wszystko jest tak jak powinno byc, zaplon, podgrzanie swiec, i kreci rozrusznik ale nie odpala, nawet nie zanosi sie na to by chcial odpalic, dodam ze zanim wyciagnalem aku wszystko bylo ok. I tu moje pytanie, czy po tym jak wyciagnalem aku z BMW to obytek pradu mogl cos przestawic w elektronice ze teraz nie chce odpalic? moze immobilizer, nie wiem strzelam. to moja pierwsza bunia i od razu takie cuda niewidy sie dzieja. z gory dziekuje za pomoc

 

 

viewtopic.php?f=72&t=117890

Opublikowano
Problem z odpaleniem rozwiazany, wyczytalem na forum o synchronizacji kluczyka z autem by go wlozyc do stacyjki, przekrecic na kilka sekund nastepnie przytrzymujac zamykanie 3 razy kliknac otwieranie auta az sam sie zamknie i otworzy. Po tej operacji odpalil od razu, cale szczescie, teraz z kolei czeka mnie wymiana amortyzatorka ktory napina pasek klinowy, czasem jak go odpalam to on odbija i pasek jest luzny, ale wystarczylo ze sie go puknie i wskakuje na swoje miejsce, ale to rozwiazanie na krotka mete.chodzi o to ze aku dosyc szybko potrafi mi sie rozladowac a przez ten luzny pasek( ktory znacznie sie ugina jak go przyciskam palcem) zapewne sie slizga i alternator nie laduje aku tak jak trzeba. Klem na szczescie nie pomylilem gdyz kable mam na tyle dopasowane ze pasuja tylko w jednym ulozeniu :) jako ze moja przygoda z BMW dopiero sie zaczela wiec bede pisal o porady jezeli tylko pojawi sie cos co mnie zaniepokoi :) Pozdrawiam wszystkich
Opublikowano
Problem z odpaleniem rozwiazany, wyczytalem na forum o synchronizacji kluczyka z autem by go wlozyc do stacyjki, przekrecic na kilka sekund nastepnie przytrzymujac zamykanie 3 razy kliknac otwieranie auta az sam sie zamknie i otworzy. Po tej operacji odpalil od razu, cale szczescie, teraz z kolei czeka mnie wymiana amortyzatorka ktory napina pasek klinowy, czasem jak go odpalam to on odbija i pasek jest luzny, ale wystarczylo ze sie go puknie i wskakuje na swoje miejsce, ale to rozwiazanie na krotka mete.chodzi o to ze aku dosyc szybko potrafi mi sie rozladowac a przez ten luzny pasek( ktory znacznie sie ugina jak go przyciskam palcem) zapewne sie slizga i alternator nie laduje aku tak jak trzeba. Klem na szczescie nie pomylilem gdyz kable mam na tyle dopasowane ze pasuja tylko w jednym ulozeniu :) jako ze moja przygoda z BMW dopiero sie zaczela wiec bede pisal o porady jezeli tylko pojawi sie cos co mnie zaniepokoi :) Pozdrawiam wszystkich

 

tak przy okazji wymień baterię w kluczyku.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.