Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zobacz, czy wężyk, który powinien być podłączony do króćca wychodzącego od spodu kolektora dolotowego jest podłączony do czujnika, znajdującego się na prawym kielichu amortyzatora, zaraz za filtrem paliwa, patrząc od przodu auta. Nie pomyl się, bo tam idą też wężyki od podciśnienia sterującego zaworem EGR - najłatwiej jest wsadzić rękę pod kolektor dolotowy, w okolicy miedzy 3 a 4 cylindrem jest króciec, na nim powinien siedzieć wężyk i ten wężyk powinien iść do wspomnianego czujnika. Często wężyki te parcieją i wtedy komputer DDE ma odczyt ciśnienia doładowania jako ciśnienie atmosferyczne, co powoduje pracę silnika w trybie awaryjnym.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Wężyk jest podlączony bo sprawdzalem. A jak sprawdzic czy turbina jest zepsuta? Ewentualnie moze inne pomysly? PS. Znacie dobrego mechanika typowo do tdsów w okolicy Siedlec?
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.