Skocz do zawartości

Drżenie kierownicy tylko na skręcie w lewo powyżej 120km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, moje auto to BMW E36 316i, rocznik 1995, tak jak w temacie - kierownica drży przy wchodzeniu w łuki i przy wyprzedzaniu w trasie, powyżej 120km /h i tylko przy skręcie w lewo, przy skręcie w prawo nic się nie dzieje. Przy mniejszych prędkościach przy wchodzeniu w łuki, skręcaniu (w obie strony i w prawo i w lewo) słychać taki dźwięk jakby przeskakiwanie czegoś, takie głuche, ledwo słyszalne puch puch, które wzrasta wraz z prędkością i zwiększa wtedy częstotliwość. Czytałem wcześniejsze wpisy na forum dotyczące tego problemu i stosowałem się do wskazówek - wczoraj byłem w warsztacie, mechanik przejrzał mi układ kierowniczy - sworznie, drążki, sprawdziliśmy czy nie ma luzów na kierownicy, wszystko wydaje się być dobrze i na miejscu. Dodatkowo wymienione było łożysko w lewym kole tylnym jakieś dwa tygodnie temu bo miało luzy już, reszta łożysk wydaje się być ok. W końcu wczoraj mechanik dopatrzył się że lewa opona z przodu ma "jajo". Oponę wymieniłem, myślałem że będzie już ok, ale dziś w drodze do pracy znów to samo, może drżenie trochę delikatniejsze ale jest dalej i strasznie przeszkadza, szczególnie przy wyprzedzaniu. A podczas skręcania na mniejszych prędkościach znów to charakterystyczne głuche puch puch, tak jakby dochodziło z tyłu. Myślałem że ta opona rozwiąże problem ale niestety nic z tego. Skoro układ kierowniczy jest dobry (przynajmniej taki wydaje się być), opony z przodu też to cóż to może być? Mi pomysły się już skończyły. Może być to wina lewej opony z tyłu że coś z nią jest nie tak? Opon na tyle nie sprawdziłem wczoraj, w tej chwili przyszło mi to do głowy. Podrzućcie jakieś pomysły. Z góry dziękuję i jednocześnie przepraszam za powielanie wątku, ale poprzednie rozwiązania wydają się nie przynosić rezultatu. Pozdrawiam:)
Opublikowano
ja miałem objaw ze gdy w prawo skręcałem nawet delikatny przy prędkosci powyżej 80 drżała kierownica co prawda nie miałem tego stukania jak u ciebie. Pomogła wymiana długiego sworznia wachacza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.