Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam bmw 320d 177 km z 2007 roku. Auto zaczęło mi rano kopcić intensywnie na biało. Dym strasznie wielki nie było nic widać. Po nagrzaniu i przejechaniu kopcenie całkowicie ustało. Ze zbiorniczka wyrównawczego znikł cały płyn chłodniczy. Po dolaniu płynu na nagrzanym silniku płyn nie ubywa nie kopci i śmiga. Gdy silnik wystygnie znów ucieka płyn i kopci na biało. Moje podejrzenia padły na chłodnice spalin. Zaznaczam, ze pod korkiem nie ma tzw "masła", a w zbiorniczku wyrównawczym nie ma śladu oleju. Nie dawno wymieniłem termostat na chłodnicy spalin, gdyż mi pękł i przeciekał. Po tej wymianie zaczęły się chyba te objawy.

Opublikowano

Teoretycznie może cieknąć, ale to nie tłumaczy białego dymu z rury... , też przecież układ olejowy jest zamknięty i główna i najpewniejsza droga płynu do silnika to przez uszczelką, albo właśnie pękniętą ściankę miedzy cylindrami.

 

Choć w jakimś VOLVO jest jakaś chłodniczka dodatkowa płynu chłodzącego która jest chłodzona olejem i jak tam coś puści to wtedy mamy sajgon :)

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
tez wymieniłbym tylko chłodniczke spalin i obserwował. Słyszałem o przypadku, że sie rozszczelnila

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.