Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

I nastala oto pora do wymiany koła pasowego u mnie w jedynce przy przebiegu 179tys. Co sie dzieje, poprostu trzesie autem przy wylaczaniu auta, i zaczyna pukac i stukac jakby cos z wydechu albo zawory , kolo juz ma luzy, takze dzisiaj juz zamowilem nowe w BMW, co ciekawe cena w DE jest tansza, bo za komplet czyli koło pasowe, sruba i podkladka 300e. Takze chyba nie tak tragicznie. Jutro odbieram czesci, teraz pytanko, jak to wymienić ? czy lepiej do warsztatu podjechac ? duzo z tym roboty ?

Opublikowano

W pytaniu czy lepiej do warsztatu jechać czy samemu to Ci nie odpowiem, bo nie znam Twoich możliwości. Za to znam swoje i robiłem to w warsztacie, sądząc po czasie serwisu to nie jest jakaś super skomplikowana sprawa. U mnie były luzy przy 135k km, autem trzęsło troszkę przy gaszeniu, ale miałem też taki piskot wtedy, jeździłem tak chyba od początku jak go kupiłem. Wymieniłem oprócz koła, które miało luzy, paski, gdyż miałem gatesa i mechanik radził mi wymienić na oryginalne to nie będzie historii z piszczeniem/piskaniem przy gaszeniu na 100%. Przy serwisie okazało się też, że jedna z rolek ma zużyte łożysko, bo hałasowało to też postanowiłem od razu wymienić. W sumie za robociznę zapłaciłem 430zł za wszystko co napisałem.

 

Co do ceny 300 euro to nie wiem czy to okazja cenowa jeśli ja w sierpniu tamtego roku zapłaciłem 1036zł za koło oryginalne bmw + śruba 43,91zł.

 

Pozdrawiam

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.