Skocz do zawartości

Bmw e34 Tds problem z temperatura


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam pewien problem, a mianowicie na poczatku gdy jechalem z predkoscia powyzej 180km/h to nagle wskaznik temperatury zaczal isc w kierunku czerwonego pola. Po zwolnieniu do okolo 160-170 juz wskaznik wracal na normalna pozycje. Wczoraj natomiast zauwazylem, ze wskaznik idzie na czerwone gdy ropedzajac sie krece do 3,5 tys obrotow, co mnie bardzo dziwi bo na piatym biegu moge jechac max 160 bo po przekroczeniu tej predkosci obrotomierz ma juz 3,5 tys i wskaznik tem. leci w prawo. I teraz pytanie co jest nie tak?

Opublikowano
Nie wróżę przyszłości Twojemu autku... TDS i prędkość powyżej 180, żeby sobie coś sprawdzić... :cool2: Potem są opinie, że słaby silnik. A tak naprawdę to wytrzymały motor, nie lubiący zbyt wysokich obrotów, szczególnie na krótkich odcinkach. Poza tym ma już ponad 15lat, i tylko 143 konie. Współczuje następnemu właścicielowi o ile takiego doczeka Twoja fura. :?
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
A ja mysle inaczej, mimo ze to tylko tds ma bardzo duzy potencjal. Jezdze nim na co dzien i woze corke do zlobka i odbieram, co daje 3 km dziennie i wtedy nie osiagam tej predkosci. Mimo, ze mam 23 lata wiem ze to diezel i wymaga odpowiedniego traktowania. Predkosci powyzej 180 osiagam tylko wtedy gdy jezdze do Polski (600 kilometrow w jedna strone) jakies raz, czasami dwa razy w miesiacu. Pozatym kupilem mojego tds'a za grosze i powoli dostaje nowe zycie. Wsadzilem juz w niego wartosc drugiego takiego auta. W chwili obecnej pod wzgledem mechanicznym jest jepsze niz niejeden kilku letni volkswagen czy audi. I moge sie pochwalic ze moj poczciwy tds potrafi zawstydzic nie jedno auto, 200 osiaga w sumie bez wiekszego problemu i dalej rosnie. Wiec silnik dzwon tym bardziej, ze od wymiany oleju (w czerwcu i zrobione jakies 7 tys kilometrow) kilka razy sprawdzalem stan w celu dolania oleju, a tu zdziwienie bo tak jak zalalem dalej tyle samo. Od spodu silnik suchy, nie dymi. Ogolnie mowiac dla tych, ktorzy nie wierza w tds'a to powiem ze w rok czasu zajechalem niby bardzo odporny silnik opla 1.6 8v i moje bmw tez nie ma lekko, a daje rade, drugi bieg+opony 225/55 15"+asfalt=wymiana opon, a nie silnika i reszty podzespolow. Powiem tak, jesli kupic tds'a to takiego gdzie silnik dzwon i pomalu ogarnac reszte, niz wiekszosc allegrowych igiel za 3 tys zl gdzie nie widac rdzy i nie dojechac do domu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.