Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie wałka rozrzadu silnik buja na jałowym.

Mechanik powiedział, że winny jest nowy wałek.

Czy jest to mozliwe, czy mechanik źle go zamontował?

Czy jest jakaś mozliwość regulacji?

Proszę o info.

Opublikowano

Witam

Penie silnik M 40?!

Ciekawe rzeczy opowiada Twoj mechanik :P

Wina nowego walka :mrgreen:

Wiadomo,ze jalowe mozna doprowadzic do porzadku!!!Na forum juz chyba wszystko zostalo napisane ,ale o nowym zlym walku nie.

Jedz do innego mechaniora ,bo z jego wypowiedzi wynika,ze nie za bardzo kuma.

pozdrawiam

Opublikowano
Mechanik powiedział, że winny jest nowy wałek.

Czy jest to mozliwe, czy mechanik źle go zamontował?

 

Ten mechanik jest do .... :evil: :evil:

 

Przy zakładaniu paska rozrządu mechanik mógł źle ustawić wałek rozrządu. Wskutek tego zawory w silniku będą otwierać się i zamykać w innych momentach niż przewidział konstruktor. Silnik zaczyna wtedy pracować nietypowo, nieharmonijnie. Jest dziwnie słaby, źle reaguje na dodawanie gazu, chodzi nierówno na biegu jałowym.

 

Zacząłbym jednak od najprostszych rzeczy.

Sprawdź czy wszystkie przewody i kable wokół silnika, zdejmowane przed wymianą wałka rozrządu, zostały dobrze założone.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.