Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a ja wlasnie ddzwonilem do pani ze skaly czesci bmw tylko oryginaly i kosztuja 87 zl za sztuke wiec kwestia rozwiazana wole oryginaly
Opublikowano
Zmieniłem obydwa po kupnie samochodu. Jeden był febi drugi sidem. Sidem wytrzymał 30 tys. km , febi 38 tys. km. Teraz założyłem lemforder - podobno są na pierwszym montażu... pojeździmy zobaczymy.
Sama radość :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podejrzewam, że oryginał będzie właśnie zrobiony przez Febi, albo Lemforder :wink:

 

Też tak podejrzewam.

 

Odnośnie elementów zawieszenia, to jestem za oryginałami (mogą być bez znaczków BMW oczywiście), ale odnośnie łączników stabilizatora... hmm, to leci najczęściej, więc im taniej tym lepiej. W praktyce się przekonałem, że tu akurat jakość nie ma wielkiego znaczenia. Oryginał BMW za 140zł, firmowy za 90zł, podróbka za 60zł i kupiony na allegro za 20zł wytrzymują tyle samo (E34, przód).

Kai
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Za takie pieniądze można zaryzykować. Facet pisze, że mają metalowe miseczki, chociaż ja np. zmieniam łączniki Lemfordera co ok. 15 tys. ale z powodu zerwanych gum, a nie wybitych miseczek (mam zawieszenie M technik z stabilizatorem fi 26). Chyba je kupię i sprawdzę, czy są faktycznie przystosowane na nasze drogi.
Opublikowano

ja kupilem laczniki firmy mototechnika (42 zl za 2 sztuki) i jestem zadowolony!!nic dodac nic ujac!!

 

mialem swoznie febi i wytrzymaly 6000km i musze je znow wymieniac! moje zdanie jest takie ze nie zawsze co markowe to dobre!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.