Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pewien problem - od wczoraj moja bunia zaczęła się dławić . Jak odpalę ją po nocy i silnik jest zimny to jeszcze nic się nie dzieje ale jak się rozgrzeje to dusi się na drodze i na wolnych obrotach co jakiś czas i strzela tak jakby z wydechu.Ponad to słychać jakieś dziwne chrobotanie - kolega sprawdzał i powedział że to z okolic skrzyni ale jak pojechałem do drugiego to stetoskopem wybadał ze to coś chrobocze w pompie wtryskowej. Co do dławienia obstawia ze to nastawnik pompy . Panowie ma ktoś jakieś inne pomysły bo jedni mówią że zapchany filtr paliwa , inni że pompka w baku a jeszcze inni że nastawnik pompy lub sama pompa paliwowa więc nie wiem co robić bo jak cała pompa lub nowy nastawnik to koszty chyba 1700 zł i tu drugie pytanko czy opłaca się to robić czy lepiej by było w tych pieniązkach wsadzić 2.0 w benzynie?.

 

ps. Wstawiłem ostanio sportowy tłumik ULTERA do TDS-ka - fajnie brzmi ale czy to może być jakaś przyczyna moich problemów ?? Brat wstawił taki i niema tych objawów .

Opublikowano

sprawdzić filterek możesz, wylać i zobaczyć co z niego wycieknie...

jak mi pompka w baku padła to nie mogłem odpalić, a poza tym podobno tylko chodzi jak się "żyd" świeci na desce choć nie zaszkodzi jej wymontować i sprawdzić co w trafie piszczya a to nie dużo roboty i bezkosztowa... jak tu będzie gitara to trzeba paczyć dalej

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano

też tak miałem ale dławiła mi się przy dłuższej jeździe na wyższych obrotach... przy szybszym wyjściu z zakrętu pociągłem ją do 4 tys na dwóch biegach i na trzecim wyskoczył wtrysk i zdechła. Nie mogłem odpalić przez kilka minut, tak jak by paliwo cofnęło czy coś ale ostatnio zdemontowałem zaworki jednokierunkowe co miałem zamontowane(może przycinały się czy coś) i jak narazie nie zaobserwowałem takiego efektu, może zacinały się lub za wielki opór robiły na drodze dopływu paliwa. Napisałem na forum kilka dni temu post że auto mi nie chce jechać powyżej 150km/h ale nikt nie odpisał i próbuje kombinować samemu bo nie mam zamiaru żadnemu płacić za robotę przy swojej furze.

 

sprawdź układ paliwowy i drożność dolotu do pompy i powrotu do baku, miałem też tak ostatnio że na siateczce przy pompie w baku nazbierało się tyle syfu że nie miał jak paliwa ciągnąć.

Wiekowe auta i trzeba kombinować :D

Pozdrawiam

Wojtek


Bayerische Motoren Werke

Opublikowano
Panowie nie wiem co się dzieje - wymieniłem te filtry , autko jakies dwa dni jezdziło elegancko a teraz znów mam problem. Jak odpale po nocy i jeżdżę bez gaszenia silnika jest ok . Kiedy zgaszę autko na dłużej niż 5 minut to jak przekręcam zapłon to zapali się kontrolka wtrysku , odpale auto i go czasem zerwie lub zgasnie a po ponownym odpaleniu już jezdzi ok do nastepnego zgaszenia. Jesli wieczorkiem zgaszę autko i znów rano odpalę wszystko jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.