Skocz do zawartości

dym spod maski


Adamczeski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w sobote bylem u mechanika na wymianie swiec zarowych Filtrow olej i pasek . i teraz mam problem z pod maski wydobywa sie dym i przy spadku obrotow cos klemocze i strasznie glosno chodzi mozecie mi cos poradzic? bylem dzisiaj u nigo spowrotem i nie widzi zadnego problemu mowi ze nic przy tym nie robil moze byc tak ze cos zle poskrecal i dlatego tak sie dzieje? ps. sory za edytowanie posta ale nie moge zrobic nowego nie wiem dlaczego Edytowane przez Adamczeski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszkodzona pompa przelewowa w zbiorniku umieszczona w lewej komorze. Przy zatankowaniu do pełna, paliwo przelewa się samo górną częścią przelewową, ale jednak przy mniejszych stanach potrzebna jest sprawna pompka aby przepompować paliwo. Zbiornik wygląda tak:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VU11&mospid=49348&btnr=16_0595&hg=16&fg=05

 

Zespół pompy przelewowej oraz pompy zasadniczej wygląda tak (BMW nazywa to fachowo inaczej, to moja konwencja nazewnictwa dla lepszego zrozumienia zagadnienia):

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VU11&mospid=49348&btnr=16_0601&hg=16&fg=15

 

Wejdź w ukryte menu (Jak? Odsyłam do wyszukiwarki) i sprawdź wskazania w obu komorach. Zbiornik paliwa posiada dwa osobne pływaki. Jeżeli przy rezerwie jeden będzie pokazywał zdecydowanie mniejsza wartość niż drugi, to masz winnego.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialbym jeszcze o cos zapytac .

To znaczy ze ta pompa nie dziala?

nie dzieje mi sie tak zawsze na rezerwie czasami jak mam na 150km zgasnie i pokazuje ten blad a ostatnio jezdzilem jak mialem mniej niz 68km do pustego baku .

to jest moja wina poniewaz tankowalem taniego paliwa od znajomego i tam cos bylo , a tankowalem bez siatki i tam to wpadlo jest mozliwosc wyczyszczenia tej pompy czy musze zakupic nową? orientujecie sie moze cenowo i ile jest tych pomp 2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś ci wpadło, to wyjeździj maksymalnie dużo paliwa z baku i wtedy zdejmując tylną kanapę znajdziesz dojścia do zbiornika. Jest szansa że znajdziesz to co wpadło, bo może właśnie to jest przyczyna blokowania przepływu pomiędzy komorami.

U mnie też kiedyś coś wpadło. Musiałem wcześniej wypompować ropę, i dopiero odkręcać, bo jak paliwa w baku będzie za dużo, to po prostu wyleje ci się do wewnątrz auta (na rezerwie raczej nic ci się nie wyleje).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz konkretny numer błędu? Zapisz to, zrób zdjęcie ekranu komputera telefonem, cokolwiek. Bez tego nie dostaniesz żadnej konkretnej pomocy.

 

Domyślam się jednak, że to był błąd zbyt małego ciśnienia na szynie wtryskowej. To nie jest przyczyna, lecz skutek tego, że układ paliwowy przestał podawać paliwo do pompy CR.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.