Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich od piatku zaczelo mi cos dziwnie stukac w tylnym lewym kole... :( nie mam pojecia co to jest stuk jest jak przejezdzam po nierownosciach np. przejazd kolejowy.

 

jest to taki stuk jak by metal o metal - myslalem ze moze kolo mam slabo przykrecone ale jak sprawdzilem sruby to siedza mocno.

 

nastepnie wyczailem ze jak auto stoi i np kopne w kolo w felge butem od strony tylu to jest cisza a jak kopne od strony drzwi kierowcy to pojawia sie wlasnie ten dzwiek... :cry: co to moze byc...??? bede wdzieczny za pomoc.

 

Pozdrawiam Pavo

Opublikowano

U mnie było podobnie, okazało sie że wybiła się guma tylnego wahacza. Niedość że waliło to jescze auto zaczęło mi krzywo jechać tzn żeby jechać na wprost musiałem mieć skręconą leciutko kierownicę. Stało sie to wzasadzie bez żadnego ostrzeżenia, poprostu sie stało :norty:

Dlatego proponuje sprawdzić zawieszenie, ewentualnie czy w bagażniku nie lata jakiś klucz do kół albo lewarek :twisted2:

 

Ps. Gume wymieniłem, już nietłucze i jedzie prawie prosto :twisted2: (musze jeszcze ustawić geometrie tyłu), kosztowało mnie to ok 50zł plus 120 za wymiane :doh:

Opublikowano
U mnie było podobnie, okazało sie że wybiła się guma tylnego wahacza. Niedość że waliło to jescze auto zaczęło mi krzywo jechać tzn żeby jechać na wprost musiałem mieć skręconą leciutko kierownicę. Stało sie to wzasadzie bez żadnego ostrzeżenia, poprostu sie stało :norty:

Dlatego proponuje sprawdzić zawieszenie, ewentualnie czy w bagażniku nie lata jakiś klucz do kół albo lewarek :twisted2:

 

Ps. Gume wymieniłem, już nietłucze i jedzie prawie prosto :twisted2: (musze jeszcze ustawić geometrie tyłu), kosztowało mnie to ok 50zł plus 120 za wymiane :doh:

 

kurcze u mnie tak samo jest musze jechac z kierownica lekko skrecona w prawo :) zeby jechac prosto a juz myslalem ze geometria mi poszla z przodu od dziur;

a co do dzwieku to faktycznie moze byc wybita guma bo stuk jest jak metal o metal kurcze no to musze sprawdzic.... dzieki za szybka odpowiedz ;)

Opublikowano
kurcze u mnie tak samo jest musze jechac z kierownica lekko skrecona w prawo zeby jechac prosto a juz myslalem ze geometria mi poszla z przodu od dziur

 

Miałem tak samo, okazało sie na stacji diagnostycznej że przód jest ok, z to tył strasznie krzywo. Postraszyli mnie krzywym wahaczem.... :duh: Ale w warsztacie powiedzieli że wahacze ok i że się "tylko" guma wybiła. Ciekawie było, kiedy przy ruszeniu z kierownicą na prosto czułem jak tył poprostu odjeżdzał w bok :mrgreen: i musiałem skontrować żeby jechał na wprost :D . Nie zapomnij podjechac pozniej na geometrie tyłu, bo z "na oko" ustawioną długo niepowinno sie jeździć :twisted2: szkoda opon

 

No to ciesze sie że pomogłem :P pozdrawiam :mrgreen:

Opublikowano
Panowie,metoda na szybkie sprawdzenie czy jest rozwalona tuleja wachacza tylnego(ta co wchodzi z wachaczem w karoce): podniesc tył auta,kopnąć ale zdrowo w koło na wysokości progu od strony drzwi,jak usłyszycie stuknięcie metalu o metal to tuleja jest rozwalona.pozdro
Opublikowano
Panowie,metoda na szybkie sprawdzenie czy jest rozwalona tuleja wachacza tylnego(ta co wchodzi z wachaczem w karoce): podniesc tył auta,kopnąć ale zdrowo w koło na wysokości progu od strony drzwi,jak usłyszycie stuknięcie metalu o metal to tuleja jest rozwalona.pozdro

 

u mnie wlasnie bez podnoszenia auta jak kopne w tym miejscu w kolo to jest stuk metalu o metal... :?

Opublikowano
no to masz to już rozprute na amen.wejdż pod auto i to zobaczysz,jesli jest juz w tak agonalnym stanie,to wystarczy że poruszasz kolo a bedziesz widział jak wszystko tam lata.pozdro(koszt takiej tuleji ok 50 zyli w ASO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.