Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam skundlone BMW e 21 323i z grudnia 1981 z silnikiem M10B18 z BMW E 28. Chciałbym, o ile jest to osiągalne dla śmiertelnika, remontując je przywrócić je do oryginału. Czyli na tą chwilę chcę aby miało właściwą, sprawną jednostkę pod maską, hamowało, skręcało (a tak było jak je wstawiono na parę lat do garażu) i mogło się poruszać po drogach.

 

http://imageshack.us/scaled/thumb/571/u209.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/30/p8t3.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/708/e5fk.jpg

 

I teraz Panowie mam 3-4 pytania, na które nie znalazłem odpowiedzi w krakowskim ASO BMW.

 

- Czy to jest opcja żeby BMW 323i było na pojedynczych lampach ? Czy przód był zmieniany ?

- 323i miało skrzynie ilu biegową lub/i czy były różne wersje ?

- Czy M20B23, który jest w E 30 może służyć jako oryginał ? Czy był to de facto ten sam silnik ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.