Skocz do zawartości

E46 2002r 320d. Problem z znalezieniem zawieszenia.


Dragon011

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć ! Jestem nowy więc wypadało by się przedstawić :D A więc jestem szczęśliwym posiadaczem mojej e46 od koło pół roku narazie nie narzekam auto marzenie , lecz ostatnio na kanale zobaczyłem wyciek z tylniego lewego amortyzatora. Problem tkwi w tym , że mam zamontowane tam zawieszenie Sachs sport i chciałbym odrazu cały tył podnieść gdyż na polskie nie jest to za dobry wybór :| I teraz moje pytanie brzmi jakie zawieszenie będzie pasować do mojego czy jest jakiś tani zamiennik żeby go podwyższyć ? Troche szukałem o tych zawieszniach w necie ale gdy zobaczyłem , że praktycznie każde e46 ma inne to poległem :( Jeżeli była by możliwość podesłania też linków do przedniego zawieszenia , żeby go podnieść (przód też sachs sport) to bardzo bym prosił. I takie podstawowe dane : BMW e46 2002r 150km , Topasblau , sedan ,bez m-pakietu, vin:WBAAS71030CH14905
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... zobaczyłem wyciek z tylniego lewego amortyzatora. Problem tkwi w tym , że mam zamontowane tam zawieszenie Sachs sport i chciałbym odrazu cały tył podnieść gdyż na polskie nie jest to za dobry wybór :| I teraz moje pytanie brzmi jakie zawieszenie będzie pasować do mojego czy jest jakiś tani zamiennik żeby go podwyższyć ? Troche szukałem o tych zawieszniach w necie ale gdy zobaczyłem , że praktycznie każde e46 ma inne to poległem :( Jeżeli była by możliwość podesłania też linków do przedniego zawieszenia , żeby go podnieść (przód też sachs sport) to bardzo bym prosił. I takie podstawowe dane : BMW e46 2002r 150km , Topasblau , sedan ,bez m-pakietu, vin:WBAAS71030CH14905

 

Nie wiem dlaczego chcesz podnosić zawieszenie, haczysz gdzieś czy jest za twarde?

Jeśli chcesz już mieć standardowe wyższe zawieszeniem, to licz się z kompletną wymianą amortyzatorów i sprężyn na obu osiach.

 

Ja wymienił bym tylko tylne amortyzatory (jeśli jest wyciek) również na Sachsa (bo lepszych nie znajdziesz), oczywiście na te pod zawieszenie 226A.

Na tył musisz kupić amortyzatory zgodne z Numerem bmw: 33526757045, czyli z Sachs to numer 556 884

http://allegro.pl/sachs-amortyzator-tyl-bmw-e46-m-technic-i3566866492.html

http://www.kcar.pl/index.php?p4858,amortyzatory-sachs-bmw-3-e36-e46-tyl-556-884

Cena (na tył) nie jest znacząco wyższa od amortyzatorów standardowych.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety hacze na niektórych "śpiących policjantach" a wjazd pod krawężnik liczy się z obszorowanym zderzakiem :( No i do mojego użytkowania to zawieszenie jest poprostu za twarde... To komplet amorka ze sprężyną jakie polecacie żeby pasowało pod moje zaczepy bez zbędnych przeróbek ?

Czy np takie coś nie weszło by do mojej ? :

http://allegro.pl/sprezyny-amortyzatory-oslony-bmw-3-e36-e46-tyl-kpl-i3595069963.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że przy zawieszeniu 226A wystarczy tylko wymiana amortyzatorów i sprężyn (zapytaj jeszcze dla pewności sprzedawcę)

Cena tego zestawu na tył jest śmiesznie niska. Trudno powiedzieć jak się to będzie sprawowało - nie oczekuj że sprawność amortyzatora będzie tak duża jak nowego; np 85%(oryginał) do 70% (tani zamiennik). Musisz też od razu wymienić komplet z przodu, aby auto jakoś się prowadziło.

 

Dodam jeszcze tyle, że często przejście z zawieszenia sportowego na standardowe kończy się rozczarowaniem...Ja od razu pogodziłem się z omijaniem krawężników i tym że dziury na drodze są bardziej odczuwalne, ale przyjemność z jazdy i pewność prowadzenia wszystko rekompensują.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

witam u mnie mam wyciek z tylnego lewego amora ..chcę wymienić tylko jeden. i to używkę za około 50zl. teraz PYTANIE czy patrzeć na:

- prawy czy lewy ?

-touring czy sedan ?

- czy po lifcie czy przed liftem ?

 

czy to wszystko jedno ? proszę o poradę tych ktorzy sie 100% orientuję w tym POzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.