Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z DPFem, po podłączeniu pod komputer pokazuje jego błąd, innych błędów brak.

Zauważyłem spadek mocy, czyli typowy objaw. Po wykasowaniu błędu auto jeździ przez chwilę normalnie po czym błąd powraca a wraz z nim spadek mocy.

Nie kopci, nie śmierdzi z wydechu. Próbowałem przepalać w trasie (nie mam możliwości wymuszenia z powodu braku DISa/INPY i ogólnej nieznajomości tematyki diagnostyki komp.) ale nie zauważyłem nawet chwilowego wzrostu spalania, auto dalej muli i jest widoczny błąd DPF. Nie mam pojęcia czy procedura się nawet włączyła.

 

Jechałem jakieś 15-20 minut z obrotami około 3200 w miarę jednostajnie. Temperatura chłodziwa była odpowiednia, paliwa ponad 10 l.

Po tym zabiegu jedyne co to w iDrive teraz pokazuje 200000km przy DPF a przedtem 190000. Ogólnie to mam wrażenie jakby filtr był sprawny a coś go innego blokowało. Diagnosta nic nie znalazł.

Auto jeździ sporo powiedzmy, ostatnie 4 miesiące 10 tys km.

 

Silnik 320d 163km, chip na 193km od dwóch miesięcy robiony u forumowicza z żółtym fordem więc raczej solidnie.

Przebieg oryginalny 208 tys km.

 

Nie chcę wycinać, jeśli już to zastanawiam się nad regeneracją w pewnej firmie która ma tak tajną metodę, że nikt nic nie wie (z msc. Krzywiń) :D

 

Jeśli ktoś z okolic Bielska, Oświęcimia Wadowic ogarnia takie tematy to byłbym wdzięczny za pomoc.

Opublikowano
Witam,

 

Mam problem z DPFem, po podłączeniu pod komputer pokazuje jego błąd, innych błędów brak.

Zauważyłem spadek mocy, czyli typowy objaw. Po wykasowaniu błędu auto jeździ przez chwilę normalnie po czym błąd powraca a wraz z nim spadek mocy.

Nie kopci, nie śmierdzi z wydechu. Próbowałem przepalać w trasie (nie mam możliwości wymuszenia z powodu braku DISa/INPY i ogólnej nieznajomości tematyki diagnostyki komp.) ale nie zauważyłem nawet chwilowego wzrostu spalania, auto dalej muli i jest widoczny błąd DPF. Nie mam pojęcia czy procedura się nawet włączyła.

 

Jechałem jakieś 15-20 minut z obrotami około 3200 w miarę jednostajnie. Temperatura chłodziwa była odpowiednia, paliwa ponad 10 l.

Po tym zabiegu jedyne co to w iDrive teraz pokazuje 200000km przy DPF a przedtem 190000. Ogólnie to mam wrażenie jakby filtr był sprawny a coś go innego blokowało. Diagnosta nic nie znalazł.

Auto jeździ sporo powiedzmy, ostatnie 4 miesiące 10 tys km.

 

Silnik 320d 163km, chip na 193km od dwóch miesięcy robiony u forumowicza z żółtym fordem więc raczej solidnie.

Przebieg oryginalny 208 tys km.

 

Nie chcę wycinać, jeśli już to zastanawiam się nad regeneracją w pewnej firmie która ma tak tajną metodę, że nikt nic nie wie (z msc. Krzywiń) :D

 

Jeśli ktoś z okolic Bielska, Oświęcimia Wadowic ogarnia takie tematy to byłbym wdzięczny za pomoc.

 

 

 

Panowie z Krzywina w WLKP mogę ich polecić,sam korzystałem i było ok :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

Filtr będzie jak nowy,po ich zabiegu przejechałem ponad 75 000 km i zero bledow dpf-a ,także dobry wybór :cool2: :cool2: :cool2:

icon4.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.