Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam - mam nowy problem z ABS ktory sie obawił jak naprawilem jeden ktorym byl padniety przedni lewy , usterkausunieta , błedy wykasowane , dopiero po przejechaniu około 200 m sie zapalaja konrolki i ABS pada , podpięłem komputer i zczytalem błedy i pokazuje tylny lewy , to sprawdziłem w blokach pomiarowych i czujniki wszystkie ruwno pokazuja , tylko na tej skali dochdza do konca i wywala komunikacje z modulem , i tu mam pytania :

1 czy kontrolka która pokazuje koniec klocków mawpływ na dzialanie ABS ?

2 wymiana moduł który jest pod schowiem , trzeba kodowac lub adoptowac ?

3 czy jak pali sie bład tylny lewy czujnik a szybkosciomierz dziala to jest objaw padajacej pompy( w module połaczenia ).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ad.1 Nie.

Ad.2 Moduł czego?

Ad.3 Niekoniecznie, i nie że pompy, tylko sterownika, ale obadaj ten czujnik dokładnie, mi też ładnie pokazywał prędkość, prędkościomierz chodził, a ABS głupiał i się wyłączał.

Badanie oscyloskopem pokazało że zamiast sygnału prostokątnego czujnik kreślił coś podobne do wykresu z EKG.

I na koniec Ad.4 ode mnie, zacznij pisać poprawnie po polsku, bo to trochę ciężko się czyta. :roll:

Opublikowano

Witam - dziękuję za uwagi jeżeli chodzi o poprawność pisania , ale mam tyle pytań i trudno je w tak krótkim poście zmieścić :) , wracając do moich pytań :

Ad 2) -chodziło mi o moduł który jest odpowiedzialny za ABS(i funkcje bezpieczeństwa ) podłączone są do niego czujniki ABS , jak go wymieniłem na taki sam o tych samych numerach czy muszę go logować lub kodować żeby go samochód poprawnie odczytywał(moim zdaniem to powinno się tak zrobić ) tylko czym się go loguje/koduje ? (wymieniłem dlatego bo nie działał szybkościomierz ).

Ad 3). -a z oscyloskopem to chyba będę miał problem bo za bardzo nie mam nikogo kto by mi go podłączył . Zostaje mi kombinacja podłączenia czujnika drugiego i sprawdzanie co się będzie działo wiem ze to będzie niewygodne

Opublikowano
Witam - i jak jest jakies wyjscie z tego problemu ? , mam tez pytanie dodtczace kodowania sterownika ABS który jest pod schowkiem (czujniki abs sa szare) , czy jak podłączedo kodowania inny(testowy) i jak cos skopie to po podłączenu starego wszystko powróci do normy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.