Skocz do zawartości

535i V8 manual - silnik, nierowne przyspieszenie


Marcinmmk

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM>

 

Mam problem ze swoją piątką 535i V8. silniczek 3.5 V8 w manualu.

 

Mianowicie przy przyspieszaniu wszystko dobrze do ok. 3000 obr/min pozniej czuje jakby "dziurę" tak jakby między 3, a 4 tys obrotów nie miała mocy i idzie bo idzie, ale bez szału. Tak jakby chciała złapać ciąg, ale coś strwarza problem. Czasami na 2 idzie gładko i równo przyspiesza do czerwonego pola zakresu, ale najcześciej miedzy 3-4 tys. jest "dziura", zaciecie i tak jakby coś ją przytykało i czuć, że nie ma mocy, a po przekroczeniu ok 4-4.5 tys.obr. jest już lepiej chociaż z tą mocą nie zawsze czuje, że jest w pełni dostępna. Tak jak już wyżej napisałem czasami idzię ładnie i gładko i po prostu czuć ciąg, przyspieszenie od zera do granicy czerwonego pola zakresu obrotów ( sprawdzałem bo musiałem się przekonać czy jest ok). Ten problem delikatnie mówiąc wkurza mnie to bo czasami jakaś skoda octavia 1.9 czy audi 1.9 szybciej przyspiesza niż ja i szlak mnie trafia.

 

Proszę o jakieś wskazówki, na kompie jest kilka błędów , ale to błąd abs i hamluca recznego.

 

Dziękuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z przepustnicą (niekoniecznie wyskoczy błąd w kompie), albo przepływomierz, albo pompa paliwa.

Problem z ABS też może być, bo zdaje się, że to te same czujniki co do ASR (a raczej ACS+T) i moduł głupieje i dusi silnik.

 

Rozumiem, że nie szarpie, tylko jest słaby?

Bo jak trochę szarpie, to najczęściej wypadanie zapłonu: świece, cewki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z przepustnicą (niekoniecznie wyskoczy błąd w kompie), albo przepływomierz, albo pompa paliwa.

Problem z ABS też może być, bo zdaje się, że to te same czujniki co do ASR (a raczej ACS+T) i moduł głupieje i dusi silnik.

 

Rozumiem, że nie szarpie, tylko jest słaby?

Bo jak trochę szarpie, to najczęściej wypadanie zapłonu: świece, cewki...

 

 

Dzięki za odpowiedź. Nie ma takowego szarpania. Tak jak pisałem od ok 3000 obrotow dusi się i nie ma mocy.

 

Dzisiaj sprawdzam pompe paliwa i przeplywomierz jade do kumpla jeszcze raz na podpięcie kompa.

 

Dzięki wielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.