Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przeszukałem wszystkie możliwe tematy zarówno tu jak i w necie i nie znalazłem rozwiązania problemu, a wiec od początku. W kwietniu nabyłem bawarke w coupe z motorem m42b18 według VIN ze stycznia 95r. Od samego początku były problemy z mocą auta, do 2800 obr auto wkręca sie w miarę dobrze chodź szału nie robi, powyżej tych obrotów jest katastrofa, auto zaczyna mulić tak jak by brakowało mu paliwa obroty rosną bardzo powoli, dopiero w okolicach 5200 obr auto odzyskuje moc i przyśpiesza tak jak powinno, do tego po odpaleniu na zimnym od razu spadają mu obroty i gaśnie jak potrzyma się go chwile tak na 1500 wtedy już nie zgaśnie ale obroty falują od 400-1000 po chwili ustabilizują sie, ale tylko do momentu dodania gazu lub włączenia świateł i ogrzewania i zaczynaja znów falować. Auto posiadało wcześniej zwykłą instalacje LPG 2 gen, która została zdemontowana i zastąpiona 4 gen. Próba podłączenia sie pod komputer diagnostyczny spełzła na niczym w 3 warsztatach nie mogą się połączyć z ecu z innym modułami łączy się bez problemu. Żaróweczką wymrugało czujnik spalania stukowego. Zmieniłem oba czujniki spalania stukowego, sondę wszystko ori Bosch, czujnik temperatury, przewody i świece na NGK, filtr paliwa, filtr powietrza, przepływka wymieniona na inną używaną nie jeżdżoną na gazie, i sprawdzoną w innym samochodzie, tak samo silniczek krokowy, cały dolot sprawdzony i szczelny, wymieniona odma i przewód do niej na nowe, zmieniona pompa paliwa na nową Boscha, zmieniony czujnik położenia wałka rozrządu na używany i dalej brak efektu:/ Skończyły mi się pomysły i pomału fundusze kończą przeznaczone na doprowadzenie tego silnika do stanu umożliwiającego normalną jazdę:(
Opublikowano

Witam, mam podobny problem, tylko że mam 1.8i 115km , przy 4tys obrotach auto zaczyna chodzić normalnie ale poniżej jest katastrofa i tak samo mi faluje od 400-1000 obrotów.. Wydawało mi się że to mogą być świecie, przewody, bądź sonda.. Mam auto na sekwencji, jak kupowałem to poprzedni właściciel tankował benzynę 98, a ja niedawno, już przy rezerwie zalałem auto benzyną 95. Mówił żeby lać 98 bo na 95 może nie chodzić dobrze. Wydaje mi się że to może być w tym problem że benzyna jest nie taka, choć mogę się pomylić. Wymień benzynę na inną

 

 

Wgl kolego jaką tankujesz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.