Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!właśnie niedawno odkryłem że mam nieszczelny intercooler a dokładnie w samym rogu na dole blisko rury biegnącej od turbo.Widać też w tym plamę od oleju na części plastikowej coolera jak ież na kratkach.I teraz pytanie wymienić go na oryginał taki jak jest czy na jakiś fmic? czyli większy i wydajniejszy?czy naprawdę warto?czy przybędzie mocy?jeśli tak to ile mniej więcej?moja wersja 330d 184KM pierwotnie i jest obecnie po tuningu na 218 KM.Ponadto powyżej 3000 obr.ale tylko podczas jazdy słychać taki jakby gwizd i teraz wydaje mi się że ten dziurawy intercooler jest tego przyczyną.Przedtem myślałem że to turbo.Chciałbym nadmienić że przed tuningiem był taki sam objaw i wydawało mi się że turbo tak gwiżdże.Może ktoś z was wymieniał IC-ka na jakiegoś niefabrycznego jeśli tak to jak się sprawuje, za ile kupiliście i gdzie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Porozmawiaj z tym kolegą memberlist.php?mode=viewprofile&u=46088 Jesli dobrze pamiętam poprzedni właściciel tej 330d wsadził wiekszy IC.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.