Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolega miał podobny problem tylko że w oplu cały czas przydkany dpf i nie udane próby wypalenia

 

raz na jakiś czas się udało ale po tygodniu powtórka

 

przyczyna?! auto na liczniku 200tys a realne ponad 500tys pdf zaspawany syfem nie do wypalenia pomogła wycinka podeślę foty jak wygląda wkład pdf

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Błąd świec nie ma związku, ale błąd dpf tak, więc jak pojawia się to najlepiej wybrać się w trasę z kompem i przy stałej prędkości kasować błędy. Wtedy procedura powinna sama ruszyć, jeżeli błąd przestanie wracać to można później wymusić wypalanie.

 

W zeszłym tygodniu zorganizowałem trochę czasu. Wziąłem się za dpf. Skasowałem błędy ( chociaż błąd dpf nie wraca, wydaje mi się, że procodura uruchamia się co jakieś 300 lub 500 km, albo gdy silnik osiągnie 90 c' ) i uruchomiłem w dis wypalanie dpf - po około 30 km. - error.

:mad2: :mad2:

Opublikowano
a w jakiej kondycji są termostaty?

Główny i AGR wymienione na początku roku!!!!

jak ori to ok :D ,mi gates wytrzymał pół roku

 

Wczoraj sprawdziłem i temat termostatòw u mnie wraca. 71 stopni to max, na postoju spada do 68, zamòwiłem agr i chyba wstawię dodatkowo termostat zamiast kròćcòw w asb.

Czytałem w innym temacie, że to definitywnie rozwiąże problem niedogżanego silnika.

Wypalanie napewno nie uruchomi się przy 70 stop.

:8)

Opublikowano

Taż tak "kombinowałem" jak ty, dopóki nie sprawdziłem termostatu głównego. Musisz wyjąć termostaty i sprawdzić je na "stole", na podstawie temperatury nie dowiesz się który jest do wymiany.

Temp. 70 stop. może i wstarczy do wypalania dpf, ale i tak jest za niska powinna być ~ 90 .

852c2d3fdc685c61m.png
Opublikowano
Taż tak "kombinowałem" jak ty, dopóki nie sprawdziłem termostatu głównego. Musisz wyjąć termostaty i sprawdzić je na "stole", na podstawie temperatury nie dowiesz się który jest do wymiany.

Temp. 70 stop. może i wstarczy do wypalania dpf, ale i tak jest za niska powinna być ~ 90 .

 

Właśnie wymieniłem termostat egr z dobrego na dobry.

:duh: :cool2: :cry2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli temperatura spada podczas spokojnej jazdy na trasie to przyczyną jest termostat główny.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Jeżeli temperatura spada podczas spokojnej jazdy na trasie to przyczyną jest termostat główny.

 

Stawiam na asb :mad2:

Może w tę sobotę znajdę czas i montuję dodatkowy termostat na pionowy wężu idącym do ASB ( pisałem z kris_k3 na priv ), u niego działa to rewelacyjnie - brak problemów z uzyskanie 90*C.

Jak zmienię to dam cynk jak to działa.

:cool2: :cool2:

Opublikowano

U mnie na 100% to kròćce na ASB. Dzisiaj zamontowałem dodatkowy termostat za Asb i temp. wròciła do normy. Spokojna jazda 12 km - temperatura 90*C.

Nie miałem za wiele czasu, ale za tydzień raczej wywale te kròćce z ASB całkowicie. Zostawie tylko termostat.

:cool2: :cool2: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.