Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

 

Niedawno wymieniłem pompę paliwa (Pierburg, zdaje się fabryczny montaż), gdyż stara wywalała mi bezpiecznik. Na początku wszystko było w porządku, ale po jakimś czasie zaczęły się problemy.

Po odpaleniu obroty falują i bez przygazowania silnik zgaśnie. Kiedy się już nagrzeje, wolne obroty się stabilizują i jest ok.

Problem jest też w czasie przyspieszania. Raz przyspiesza normalnie, a następnym razem wciskam gaz niemal do deski, wskaźnik chwilowego spalania pokazuje 30, a prędkość się przez kilka sekund nie zmienia. Kiedy silnik jest ciepły, jest już dużo lepiej.

 

Czy myślicie że ta pompa może być trefna? Filtr paliwa ma niecałe 20 tys. km.

Opublikowano
na allegro sa chinskie pompy bodajze firma MTM po ok 40zl. montowalem kilka i sie sprawdzaly, a skoro przed wymiana pompy bylo ok to chyba sam sobie odpowiadasz ;>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.