Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na prośbe znajomego przedstawiam jego samochód oraz modyfikacje

MODYFIKACJE

Kute tłoki Woessner

Korbowody kute Woessner

Kompresor Rotrex C30

Wtryski RC 750 ccm

Szpilki i śruby ARP

Uszczelka pod głowicę Cometic

Wyważony układ korbowo-tłokowy

Komputer DTA S60

Układ wydechowy TOMSON

Koło zamachowe TTV i sprzęgło Helix

Zawór upustowy HKS SSQV 2

Zawieszenie KW Variant 2/Tomson

Hamulece 330 mm D2 Racing/ 286 mm D2 Racing

Klatka bezpieczeństwa

MOC: 400 KM

http://galerie.tomson.com.pl/d/31442-1/BMW+E30+S14+003.JPG

http://galerie.tomson.com.pl/d/31465-1/BMW+E30+S14+020.JPG

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Chyba co innego, bo na zdjęciu z forum widzę 6 przepustnic, a w s14 ni jak nie da się tyle zamontować...a z Twojego linku jarosz jest typowy s14, 4 gardła. Po za tym tam gdzie powinn byc cewka w oryginalnym m3 jest gniazdo diagnostyczne. Nie wiem co to za kolega, ale chetnie zobaczyłbym wiecej zdjęć....chodź w tym linku tez jest to zdjecię to wydaje mi się że jeden to s50 a drugi s14. Może wcześniej był s50 hmmmm......

 

PZDR>

Opublikowano

to samo 3 zdjęcie w galerii firmy tomson to na pewno s50 przejdz też na drugą stronę galerii

a przy okazji srodek looknij jak można m3 spsuć...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.