Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Tak jak w temacie, mam taki problem w swojej e46, że po włączeniu świateł przygasa podświetlenie zegarów, klimy oraz radia (jest to takie miganie, jakby był jakiś zanik napięcia). W słonecznym dniu wiadomo, aż tak tego nie widać, bo jeśli czujnik przy włączniku świateł jest oświetlony, to wszystko przygasa.

Jeśli światła są wyłączone - to wszystko ustaje, tzn np ta część wyświetlacza która wyświetla przebieg przestaje migać, podobnie jest z radiem i klimą (chociaż nie wszystkie przyciski są wtedy podświetlone i ogólnie podświetlenie nie jest tak intensywne).

Dodam, że ostatnio wszystko jakby trochę ustało, tzn. po odpaleniu przez chwilę widać to miganie, ale po jakimś czasie ono ustaje i jest jedynie lekko widoczne, a niekiedy nawet wcale. Parę razy jednak było tak, że robiąc trasę przeszło 100 km praktycznie cały czas wszystko pulsowało i bardzo mnie to denerwowało.

Nie chcę jednak aby to się powtarzało i zastanawiam się nad przyczyną, gdzieś czytałem że może to być regulator napięcia, ale kiedy światła są wyłączone wszystko jest niby ok...

Kolejna sprawa dotyczy głośnika w drzwiach pasażera - jeśli radio gra na niewielkiej głośności, to często zdarza się tak, że głośnik ten zwyczajnie przestaje grać. Zauważyłem, że dopiero jeśli ustawie większą głośność to następuje jakby "odetkanie" i głośnik ponownie wydaje dźwięk. Czy te dwie sprawy mogą być jakoś powiązane ? Przymierzam się niedługo do zmiany radia na coś z usb, ale nie wiem, to wina leży w ogóle po stronie radia, czy jest to jakaś grubsza sprawa (teraz radio jest ori).

 

Proszę o pomoc !

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź w testach licznika napięcie jakie masz. Popraw tytuł.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
U mnie raz coś podobnego zaczęło się dziać w czasie jazdy, a po zatrzymaniu się nie było w ogóle napięcia. Jak się okazało klema plusowa oraz "to coś" na co się ją nakłada w akumulatorze były pokryte sporą warstwą tlenków. Po wyczyszczeniu papierem ściernym wszystko hula aż miło.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie wskazuje dokładnie, sprawdź klemy, bo to faktycznie może być przyczyną.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.