Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy,

może pomożecie mi zdiagnozować problem.

Na początku powiem co ostatnio wymieniłem: uszczelka pod korektorem ssącym, pompa paliwa bosh + inne uszczelki które wymagały interwecncji.

Na czym polega problem: gdy podjeżdżam np do świateł wciskam pedał hamulca samochód drży ..dość niekomfortowe odczucie...obroty nie skaczą...dość mocno rzuca autem....zaznaczam że moje auto jest w automacie. Z kolei gdy przeczuce na bieg P (postój) auto chodzi równo bez drgań.

 

Dodam jeszcze że auto ma instalacje gazową, na gazie obroty strasznie skakały i drgania były jeszcze mocniejsze. wymienilem przewody oraz 2 filtry plus kalibracja...skoki obrotów znacznie sie zniwelowały, jednak drgania i tak sa intensywniejsze niż przy benzynie. Myślę, że jednak gaz ma mało z tym wspólnego, ponieważ poprostu jeśli coś występuje na benzynie, na gazie jest to bardziej odczuwalne

 

Moje pytanie, czy ktoś ma pomysł na diagnozę?

 

Dodam, że mechanik rzucił hasłem sonda lambda do wymiany, mimo że niepodłaczyl auta pod komputer, mi osobiście nie świeci sie kontrolka sondy lambda.

 

P.S co do kontrolek...świeci sie kontrolka ABS (komputer nie może sie połączyć z nim, więc prawdopodobnie uszkodzony sterownik), pali sie kontrolka również , trójkąt z wykrzyknikiem a nad nim taka strzałka półkolista (pomarańczowy kolor).

 

Może ktos pomoże?

Opublikowano
spradz szczelnosć serwa bo jak naciskasz na hamulec to serwo" pobiera" podcisnienie , jak jest gdzies nieszczelne np przy wężu zasilającym to tak jakbys korek od oleju odkręcił np
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.