Skocz do zawartości

E39 540i touring manual silnik do wymiany- porady


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Okazalo sie ze trzeba wymienic silnik bo jest podobno przegrzany, jak i gdzie najlepiej to zrobic u czy wogole warto? Ile to moze kosztowac? Z gory dziekuje za pomoc!
Opublikowano

Pewnie poszła uszczelka stąd dym w wydechu.

Jeśli poszło w wydech to też ciśnienie w układ chłodzenia i zerwało wąż bądź rozsadziło chłodnicę i dlatego gorąca woda/płyn się wylała i parowała powodując kłęby dymu.

Kupić 540i jest ciężko tak samo kupić taki silnik. Moim zdaniem trzeba uciekać od tego mechanika zdjąć czapki jeśli to UPG i naprawiać. Silnik do 540 goły kosztuje ok 3-4tys żeby był w sensownym stanie.

Opublikowano

Jeśli pierwszy raz w życiu wymieniał rozrząd w M62, to jest to ekstremalnie prawdopodobne. Niektórzy próbują wymieniać rozrząd bez blokatorów i potem cuda się dzieją. Oczywiście da się to zrobić, ale jak się ma megawiedzę i doświadczenie. Bez tego się spartoli. Zresztą często też partolą robotę nawet z blokatorami.

Moim zdaniem warto remontować silnik, bo może i kosztuje dużo, ale przynajmniej wiesz co masz. A jak kupisz jakimś cudem M62, to w sumie będziesz brał niemal w ciemno. Mało który trzyma parametry. Chyba że możesz z jakiegoś pół-rozbitka wrzucić na hamownię i sprawdzić jak pracuje + standardowy test przy silniku - kompresja itp.

Opublikowano
Ciezko podjac dwcyzje.. Jedni mowia ze nawet po naprawie moze sie okazac ze nie bedzie dzialal inni zeby wogole nie probowac i kupic caly silnik. Ale tak jak piszesz trudno taki dostac. Czy ktos sie orientuje ile moze kosztowac remont silnika? U dobrego mechanika..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.