Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dalej nie uporałem się z moim problemem, zdławienie po dodaniu gazu, zmianie biegu i słabego dołu. I moje pytanie brzmi, kiedy silnik uzyskuje max ciśnienie na szynie rail ? Podczas pewnego wciśnięcia gazu czy wraz ze wzrostem prędkości obrotowej ?

 

3 bieg, 3000 obr maksymalne położenie pedału przyśpieszenia. Przepływomierz nowy bosch z intercars -u, zrobiona adaptacja.

 

http://imageshack.us/scaled/thumb/59/drw2.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/202/u9j0.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/62/3hrm.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/94/4jz2.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/43/pawg.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/822/upzi.jpg

 

Mam jeszcze zrzuty z dis -a z Air Mass System TEST za chwile wrzucę, ale z nich wychodzi iż mam za niskie ciśnienie doładowania.

 

http://imageshack.us/scaled/thumb/835/pl9m.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/716/2vhe.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/35/97s9.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/801/mvra.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/541/jk8m.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/600/x18q.jpg

 

http://imageshack.us/scaled/thumb/27/ehud.jpg

Opublikowano
jakbyś masz silnik jeszcze Euro 3 - tj. geometria turbiny sterowana podciśnieniowo a nie elektronicznie, to ja bym szukał nieszczelności na wężykach
życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano (edytowane)
Oczywiście EU4, wężyki i tak nowe wszystkie sylikonowe. Kolektor z klapkami też nowy, turbo ze sterownikiem zregenerowane przed regeneracją był ten samo objaw. Dodam tylko że wszystko robię sam :) ale staram się zgodnie z TIS -em łącznie z momentami dokręcania :] Edytowane przez maciek06
Opublikowano

To może chociaż ktoś mi podpowie jakie ciśnienie na szynie powinno mieć na jałowych M57N czy to E46 204km czy E60 218km myślę że będzie takie same. Bo otóż grzebałem jak zwykle pod maską i zapomniałem podłączyć regulatora na pompie, odpaliłem samochód i słucham co tak ładnie i gładko chodzi :) jadę na rundkę i kurde nie ten samochód, spaliny nie śmierdzą niespaloną ropą. Podpinam kompa i w drogę patrze a tam ciśnienie na rail -u 399bar zaglądam pod maskę i proszę niepodpięta wtyczka. Podłączyłem i z powrotem zamuliło samochód i zaczął dudnić i ciśnienie 300 bar. Podczas jazdy próbnej bez regulatora doładowanie pokrywało się z żądanym. Wypięta wtyczka nie powodowała zapalanie się check engine w przeciwieństwie do EGR :)

 

Z tego co wypatrzyłem w necie to M57 184km ma ok 360 bar -ów. Więc tu powinno być podobnie lub więcej ? czy źle myślę ? niech mnie ktoś wyprowadzi z błędu

 

http://imageshack.us/scaled/thumb/843/ncpx.jpg

http://imageshack.us/scaled/thumb/11/67o2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.