Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, odkupiłem od ojca zmęczone życiem e39 kombi m50b20 na lpg elpigazu sekwencja . Przez dwa tygodnie jeździł nim z połową oleju miał problemy z chłodzeniem generalnie silnik przytarty nie trzyma kompresji klekocze mocy też nie ma uszczelniacze powiedziały do widzenia.

 

No i teraz mam dwa wyjścia albo remont silnika ( co mi się słabo widzi bo mało opłacalny) lub wymiana silnika. I teraz pytanie

czy do e39 które w serii miało m50b20 da radę włożyć m50b25 bez akcji typu przespawywanie mocowań ? Skrzynia sprzęgło będą pasować ? jak sprawa wygląda z chłodnicą i komputerem steryjącym ?? Zastanawiam się też co z tą instalacją gazową, naprawdę dobrze się sprawowała nie raz miałem wrażenie z rok temu póki jeszcze e39 było szanowane że na gazie lepiej idzie jak na benzynie , uda się ją przetransplanotwać do m50b25 ?

 

z góry dziękuję za odpowiedzi wskazówki i sugestie . Szkoda e39 oddawać na złom bo buda się jeszcze dobrze trzyma i wnętrze nie zniszczone no i ma ładne aluski 16 :8) mam do niego sentyment.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.