Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie przyszedł czas na wymianę akumulatora. Oryginalnie mam BMW 80Ah 640A. Strony producentów jak VARTA czy Bosch pokazują propozycje 80Ah 740A ale i też 110Ah 920A. Nie ukrywam, że wolałbym ten pojemniejszy co zapewne wiąże się nie tylko z rejestracją aku ale i zabawą z NCS. Ale czy napewno! :shock: pytam, ponieważ RealOEM pokazuje mi różne akumulatory do mojego auta http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NA31&mospid=47750&btnr=61_1742&hg=61&fg=30&lang=pl w tym także 90Ah a nawet 110Ah czy to oznacza, że takie były na wyposażeniu czy że takie są dopuszczalne a więc jak zmienie pojemność np na 90Ah to muszę działać NCS`em? i zastanawia mnie ten wpis:
Uwaga: w razie usunięcia proszę użyć akumulatora 7 604 822 (90Ah)!Dostosowanie zlecenia dla pojazdu nie jest konieczne!
. Oco chodzi? tzn że po zmianie na 90Ah nie będe musiał nic rejestrować :?:
Opublikowano
Każde nowe AKU musisz melodwac, jeśli masz ibs. Ponieważ nowe bedzie sie rozładowywalo jak stare.
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.