Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, tocząc się pewnego razu bez gazu po swoim osiedlu w pewnym momencie przez nawiewy do środka zaczęła wpadać para płynu chłodzącego w dość dużych ilościach. Auto osiągnęło temperaturę ok 100oC.

Po ostudzeniu silnika, dolałem troszeczkę wody do układu i dotoczyłem się do domu . Następnego dnia wykluczyłem takie usterki jak : masło pod korkiem oleju, dziurę w przewodzie chłodniczym, dymienie z wydechu . Auto pracuje jak wcześniej, równo, bez stuków . Okazało się jednak, że w zbiorniku do płynu chłodzącego znajduje się olej i po każdym odpaleniu auta przybywa go więcej . Jest to 3,0 V8 benzyna .

Opublikowano

Czyli uszczelka albo głowica.

Taka para też często się pojawia przy nieszczelnej nagrzewnicy, ale nie miał byś wtedy oleju.

 

Dla pewności zrób test na obecność co2 w układzie chłodzenia. Zadzwoń do okolicznych mechaników i zorientuj się który taki test by wykonał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.