Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

do sedna, e36 320i 91r. no to swapujemy na 2,5...

 

dostalem kompletny silnik z wiązką kompem osprzętem, ze starego silnika wsadziłem tylko kompresor klimy i brakuje mi airboxa.

 

Wszystko założone zapięte " chyba " dobrze...! Więc palimy... bajka zapaliło po chwili krecenia za pierwszym strzałem... ale za chwile problem, auto sie nie wkreca powyżej 1000obrotów... wraca do nizszych i znowu i znowu takie falowanie jak daje na przepustnicy gazu.

 

No to zaczynamy zabawe, wymiana cewek, świec, czujników wału i wałka, nawet kompa od 2.0 bo chodzi ale słabiej w teorii. i nic...

 

Moje pytanie dało sie coś sknocić np przy zakładaniu spręzarki klimy jako ze zmienialem koła z przodu ? Bo auto pali ladnie ale wogole sie nie wkreca jak by paliwa brakowalo.

 

jutro chce obejsc filtr paliwa na chwile bo potem zaczął falować. Nieszczelności jako takich nie powinno byc a nie chce mi sie wierzyć zeby nieszczelnosci mialy taki wyplyw ze auto nie przekroczy 1000tys w kółko...

 

Ktoś mógłby doradzic? psikałem plakiem po kolektorze zeby zobaczyc czy moze jakiejs dziury gdzies nie ma i zero reakcji... POMOCY Bo auto stoi w garazu a musze na przyszły tydzien miec sprawne. :/ aaa i nie mam mozliwosci sprawdzenia kompem ;/

 

pozdrawiam i licze na was...

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.