Skocz do zawartości

318i Touring - hajek


hajek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :)

Od połowy grudnia ubiegłego roku jeżdżę tym oto BMW, można powiedzieć ,że trochę przypadkiem, traf chciał ,że znajomy mojego sąsiada(mechanika, który rozglądał się dla mnie za autem w niemczech ) sprzedawał swoje E36 o które bardzo dbał. Auto od początku mnie zaskakiwało, pierwszy raz prowadziłem auto z napędem na tył ( prawko miałem wtedy od miesiąca :mrgreen: ), muszę przyznać ,że szybko polubiłem jego prowadzenie a zwrotność mnie po prostu powaliła (przez wspomniany miesiąc jeździłem Oplem Vectrą C Caravan), poza tym na plus świetna ergonomia i wg mnie przyzwoite wyposażenie. Najbardziej cieszyłem się z tego w jak niesamowicie dobrym stanie jest moje BMW (co niestety miało odzwierciedlenie również w cenie).

 

To teraz trochę danych.

 

Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBACE31020EU50778

Kod typu CE31

Typ 318I (EUR)

Typoszereg E E36 (3)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M43

Pojemność skokowa 1.80

Moc 85

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor MONTREALBLAU METALLIC (297)

Tapicerka STOFF/ANTHRAZIT (C3AT)

Data prod. 1998-02-25

 

Wyposażenie

 

S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera

S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny

S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S668A RADIO BMW REVERSE RDS Radio BMW Reverse RDS

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy/Austria

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

 

Wyposażenie seryjne

 

S242A FAHRERAIRBAG MIT SERIENKRANZ(PUR) Kierownica z poduszką powietrzną

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S497A MITTELARMLEHNE IM FOND Podłokietnik środkowy na kanapie

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

 

 

Jak widać full wypasu nie ma, ale jest wszystko czego mi potrzeba, ponadto wszystko w aucie jest w 100% zgodne z numerem VIN.

 

No to pora na jakieś zdjęcia, tu jeszcze w zimowo-wiosennej scenerii.

DSC08695.jpg

 

DSC08729.jpg

 

DSC08728.jpg

 

DSC08718.jpg

 

Wnętrze

DSC08552.jpg

 

DSC08733.jpg

 

DSC08751.jpg

 

DSC08754.jpg

 

Następnie po długich poszukiwaniach w kwietniu wpadł komplet alufelg Style 42 wraz z prawie nowymi oponami Fuldy

http://img4.imageshack.us/img4/9750/dsc0073bj.jpg

 

BMW zawitało w warsztacie na wymianę simmeringu na wale oraz opaski na przewodach idących od zbiorniczka płynu do wspomagania.

Ponadto wymieniony został schowek, mój miał złamany uchwyt oraz listwa boczna w bagażniku na taką z działającym przyciskiem otwierania boczku z apteczką itp. (chociaż moją udało się naprawić :) ). Po tym szybka sesja między maturkami :)

DSC09248.jpg

 

DSC09251.jpg

 

DSC09277.jpg

 

DSC09270.jpg

 

Jakoś w połowie czerwca auto znów zawitało w warsztacie gdyż delikatnie się "pociło", oczywiście pod autem nie było żadnych plam oleju, po iluś tam kilometrach po prostu zbierała się w jednym miejscu na dole silnika mała ilość (powiedzmy "na kciuk") oleju. Uszczelki powymieniane, łącznie z uszczelkami osłony łańcucha :) .

Wiem ,że to wymienianie może było ekonomicznie nieuzasadnione bo niczym to raczej nie groziło, ale wole wymienić i wiedzieć ,że wszystko jest w 100% w porządku. Przy okazji łańcuch wygląda dobrze, poza tym jako ,że auto było na podnośniku obejrzałem sobie dół po zimie, wygląda to git, amortyzatory jeszcze ori ze znaczkami BMW :8) , na przeglądzie w grudniu wyszło ,że są ok, więc nie będę zmieniał póki co.

Zdjęcie zrobione chwilę po ściągnięciu pokrywy.

DSC_0147.JPG

 

Kilka dni temu natomiast autko trafiło do warsztatu na wymianę sworzni oraz łączników stabilizatorów z przodu, a także tarcz i klocków hamulcowych (również przód, tył jest dobry). Sworznie i łączniki wpadły firmy SWAG natomiast hamulce są od TRW.

DSC_0180.JPG

 

DSC_0181.JPG

 

Poza tym powoli kompletuje mały zestawik aby beemka (Opel też :P ) lśniła :D , póki co mam

-MEGUIARS MICROFIBER WASH MITT NEW 2012

-FLEXIPADS SOFT APPLICATOR 3-PACK

-FLEXIPADS POLISH GREEN MICROFIBER 40X40

-SHINY GARAGE STRAWBERRY CAR SHAMPOO 500ML

-SHOWCARSHINE CLAY BAR 100G - GLINKA SOFT

-AUTO FINESSE ALL IN ONE TRIPPLE 250ML

 

a czekam na:

-Collinite 476

-NIELSEN APC CYCLONE 1 LITR

-MEGUIARS SOFT FOAM APPLICATOR PAD 1 PACK

 

do tego oczywiście dwa wiadra i masa mikrofibr :) .

 

Co do planów to są znikome, może -40mm wpadnie za jakiś czas.

Muszę przyznać ,że jestem bardzo zadowolony z tego auta, wydaje mi się dopasowane do mnie, nie jest mi w nim ciasno (mam 190cm wzrostu), świetnie mi się nim jeździ.

 

PS. Nieźle się rozpisałem :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.