Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zamierzam zakupic zawieszenie gwintowane prosilbym o rade i wybor odpowiedniego sprzetu chcialbym zachowac minimalny konfort, wrzuce pare linkow,inne propozycje bardzo chetnie widziane. cena max:900

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-bmw-3-e36-mts-90-00-i3455634679.html mts

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-mts-bmw-e36-06-92-99-gwint-i3421818962.html

http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-gwintowane-bmw-e36-gwint-i3423851902.html ta-technic

 

co powiecie na dymione kierunkowskazy , przy czarnym nadwoziu orginalnie znacznie sie odrozniaja :

http://allegro.pl/kierunkowskazy-migacze-przednie-bmw-3-e36-90-00r-i3445799217.html

http://allegro.pl/kierunkowskazy-migacze-przednie-bmw-3-e-36-90-00r-i3398989282.html

 

 

ps. posiadam pare czesci do danego modelu z 97roku. w cenie promocyjnej

pompa paliwa,lampy tylnie i, przod, zderzak tylni (srebrny) klapa tylnia.licz. itp

Opublikowano

Hmm powiem ci co nieco o tych gwintach ,mam dużo znajomych co to pozakładało

masz fajne auto bo e36 z tego roku i z takim silnikiem jest jeszcze dość dużo warte a zakładjac taki gwint uzyskasz tylko obniżenie

Za to o komforcie jak i prowadzeniu możesz zapomnieć ,tłumienie tych amorkach ustawiają chyba na oko

 

macałem golfy,vento ,e30 ,e36 z tymi tanimi gwintami i jak dla mnie szkoda kasy ,auto jest niekomfortowe skacze na dziurach ,zachowuje sie jak piłka

sprężyny są za twarde amortyzatory za słabo tłumią zwłaszcza przy podnoszeniu

Wytrzymałość to jak się trafi średnio rok to się trzyma potem się pocą ,a nakrętki może 2 przestawisz wysokość a potem i tak się klinują i gwint pada

 

5 znajomych miało to nowiutkie założone ,z czego 3 w bmw (2xe36 i e30 ) i powiem tak w e36 jeździło się źle ,e30 to tragedia

nikt ze znajomych w bmw już nie ma ,pozakładali kity ,albo lepsze gwinty

 

Ja u siebie mam eibach pro kit i amorki bilstein b6 ,-40 pasuje mi idealnie ,ale za to auto na normalnych nierównościach płynie ,dopiero przy większych dziurach czy gdy auto wchodzi szybko w zakręt odzywa się progresywność eibacha i auto sztywnieje proporcjonalnie do siadania

 

No ale coś za coś ,same sprężyny eibacha kosztują tyle co ten cały gwint ,a morki jeszcze 2x tyle... ale masz pewność że to stworzone do tego auta ,sprawdzone i przetestowane na torze

 

Można też polować w używki ,ale różnie się na tym wychodzi ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.