Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

 

Będę chyba za 2 tyg przejeżdżał obok Nürburgring - być może 750 - ktoś wie ile euro wejście i czy można z ulicy wjechać i w jaki dzień tygodnia?

 

i jaki był wynik e38 :) ?

Opublikowano
aa który kabel się przecina żeby zdjąć limit 250km/h i latać 287, a w zasadzie to chyba ~293 bo bez katalizaorów to limit skrzyni ?
Opublikowano

czy to jest jakis zart?

na tor tylko w dni otwarte i z tego co pamietam 250 ojro za dzien, kabel ten idący do tej kostki ppd maską co sie kompa poslacza, kabel idacy do pinu 17 lub 20, trza to polaczyc z pinem 4 i bedzie ale watpie zeby tyle ppjechal

Opublikowano

On to wystarczy ze wjedzie na tor, nie musi sciagac ogranicznika.

 

Jedno kólko jak ja byłem 3 lata temu kosztowało 16 euro teraz jak dobrze pamiętam 22 euro.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Oglądałeś Top gear? nawet Clarkson sie bał, są zakręty na których trzeba uważać, poza tym to nie o tor chodzi ale o umiejętności i trakcje samochodu i hamulce
Opublikowano

Bezpieczne Nordschleife xDDD to prawie jak mądry post mttj, albo biały murzyn.

 

Powiem ci tak, uważam że jestem całkiem niezłym kierowcą z jakimś tam nie małym doświadczeniem torowym (mistrz polski na go-kartach, kilka sukcesów kjs, udział w pokazach driftu) ale jak wjechałem na ten tor to brąz mi płyną po kostkach. Tor jest wąski i zalesiony, gdzieś tam piasek leżał, ale generalnie to jest wąski tor, pas zieleni może 1m, metalowa banda i las. Do tego w niektórych częsciach pomalowany śliską farbą oraz przed i na zakrętach masa gumy z opon (jak popada śliskie jak cholera). To nie jest bezpieczny tor, ale za to frajdy z jazdy daje najwiecej z obiektow na ktorych byłem.

 

Jak chcesz bezpiecznie to jedz na Poznan.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

Żeby tam pojechać z takimi prędkościami trzeba mieć minimum porządne hamulce ze świeżym płynem porządny układ hamulcowy i nowe opony.

 

A z tego co pamiętam ty nawet żałowałeś by wymienić kpl świec i cewek, więc nie wróży to nic dobrego wjechaniem autem w takim stanie. Jeśli nastawiasz się na v-max to nie jedź na ten tor. Są zakręty, które nagle dość znacznie odciążają tył i jak już przed takimi zdradliwymi zakrętami nie dostosujesz prędkości to już masz pozamiatane.

 

E38 jest strasznie ciężka więc ze starym układem hamulcowym bym się tam nie wybierał.

Opublikowano

No właśnie u mnie coś hamulce nie działają.. tz. przy 150km/h nie zablokuje kół - to normalne ?

na ilu metrach ze 100km/h powinno się zatrzymać ? koło 37 ?

 

świece jedną (z 12) wymieniłem - bo zwarła połowę silnika, 2 cewek nie ani kabelków bo uznałem że nie i już :)

Opublikowano

no jedną, bo się popsuła - jak popsujesz oponę lub felgę na progu zwalniającym to ile ich wymieniasz ?

 

a co z hamulcami ? kiedy w e38 zaczynają być "dobre" ?

Opublikowano
no opony dwie wymieniam, a wymienic jedna swiece to trza byc kozak xD no ale jak sie kupuje byle najtaniej 750 to potem szkoda kaski na 12 świeczek :mad2: :mad2:
Opublikowano
no jedną, bo się popsuła - jak popsujesz oponę lub felgę na progu zwalniającym to ile ich wymieniasz ?

 

a co z hamulcami ? kiedy w e38 zaczynają być "dobre" ?

Opony wymieniam osiowo czyli 2szy. Jak by Ci tarcza pękła hamulcowa też jedną byś wymienił? Klocki wymieniasz na osi te w zacisku tylko zużyte czy kpl? :mrgreen:

 

Ja miałem przerywania na 5 cylindrze to kupiłem kpl świec i fajek. Nie wymienia się jednej świecy :duh:

Opublikowano

Pozamiatane :( - hamulce za słabe, jedna świeca i koło, jak mi się auto nie nadaje to nie...

 

No to kupiłem bilet na samolot i nie jadę autem... na miejscu już zarezerwowany Citroen C5 "C funf" 2013 hydro i nie jade na nurburgringa

Opublikowano

co waszym zdaniem zrobić z autem żeby pojechać na Nürburgring ? co poprawić żeby nie ryzykować ?

 

btw. ktoś z was używał E38 na torze ?

Opublikowano
Tak ja sie przejechalem po poznaniu moja e38 i to auto sie nie nadaje i tyle. Jest za duze, za ciezkie i plywa jak wanna.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

ale jaja... nie mieli C5 Hydro co go sobie wyklikałem :( - ale mieli coś ciekawszego z naszego punktu widzenia ;)

 

Poznajecie co to ? ;)

 

http://oi43.tinypic.com/ra6c1c.jpg

 

http://oi42.tinypic.com/20axovc.jpg

Opublikowano

prawie, a szkoda! i tym F to zmyła - bo tak auto jest na F!, BMW ale na F ;)

zamiast Citroen C5 hydro mi wcisnęli BMW 3 F30 320d z jakimiś bajerami ;) (szkoda ze nie 5 F10) a 7demek F01 nie mieli :(

 

i powiem tak elektronika w nowych BMW wymiata :)


  • -kamerka czytająca wszystkie znaki i patrząca na drogę
    -HUD, i można sobie ustawić co ma być na nim, GPS, prędkości itp...
    -Ciągły dostęp do netu, auto cały czas "online" (usługi google)
    -klimatronik 2 strefy z czujnikiem powietrza
    -adaptacyjne bixenony (skrętne)
    -szyberdach, wszystko elektryczne i grzane oprócz zagłówków i kierownicy
    -asystent zmiany pasa, trzęsienie kierownicą
    -automat 8 biegów
    -tempomat (nie aktywny, bez radaru i kamery nie używał) za to czytał prędkości ze znaków
    -trakcie i różne tryby sportowe
    -Start/Stop + "ładowanie" akumulatora ;), ale co to było nie wiem...
    -czujniki deszczu, zmierzchu, pakrtroniki x8, martwego pola, timery 2 wietrzenia itp...
    -gadanie i rozpoznawanie mowy

i najlepsze lol: logika menu nie zmieniła się od 18 lat.... wszystko tak samo w menu

wszystko na tego samego kopa, te same timery, tak samo wrzucanie na menu pod zegarami,

to samo robi pilot itp :)

 

Tylko wciąż BMW3 F30 trakcyjnie jest daleko za E38 i nie nadaje się do jazdy 150km/h+

nie "klei się do drogi", ale jest cichsze od E38 (v12) już przy 160km/h za to głośniejsze na postoju i po mieście

 

kurde, korci żeby zmienić podejście do aut i popatrzeć na coś nowszego :)

Opublikowano

i powiem tak elektronika w nowych BMW wymiata :)


  • -kamerka czytająca wszystkie znaki i patrząca na drogę
    -HUD, i można sobie ustawić co ma być na nim, GPS, prędkości itp...
    -Ciągły dostęp do netu, auto cały czas "online" (usługi google)
    -klimatronik 2 strefy z czujnikiem powietrza
    -adaptacyjne bixenony (skrętne)
    -szyberdach, wszystko elektryczne i grzane oprócz zagłówków i kierownicy
    -asystent zmiany pasa, trzęsienie kierownicą
    -automat 8 biegów
    -tempomat (nie aktywny, bez radaru i kamery nie używał) za to czytał prędkości ze znaków
    -trakcie i różne tryby sportowe
    -Start/Stop + "ładowanie" akumulatora ;), ale co to było nie wiem...
    -czujniki deszczu, zmierzchu, pakrtroniki x8, martwego pola, timery 2 wietrzenia itp...
    -gadanie i rozpoznawanie mowy

Wymiata, dopóki się nie popsuje. Strach pomyśleć co się będzie działo z tym autem za 10 lat :) Poza tym na jaką cholerę to potrzebne? To wszystko dla lewusów, auta zaczynają wszystko robić za nas, zero wymagań od kierowcy. To ma usprawniać i ułatwiać, ale powiedz mi, czy brakuje coś jeżdżeniu samochodem bez tych gadżetów ? Jest dla Ciebie męczące czy coś w tym rodzaju ? :)

 

Tylko wciąż BMW3 F30 trakcyjnie jest daleko za E38 i nie nadaje się do jazdy 150km/h+

nie "klei się do drogi"

Kurde no niektóre Twoje wypowiedzi po prostu można najsensowniej skwitować tylko jednym słowem: pier**lisz. :)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

Wymiata, dopóki się nie popsuje. Strach pomyśleć co się będzie działo z tym autem za 10 lat :) Poza tym na jaką cholerę to potrzebne? To wszystko dla lewusów, auta zaczynają wszystko robić za nas, zero wymagań od kierowcy. To ma usprawniać i ułatwiać, ale powiedz mi, czy brakuje coś jeżdżeniu samochodem bez tych gadżetów ? Jest dla Ciebie męczące czy coś w tym rodzaju ? :)

 

Za 10 lat nic się nie stanie, dalej powinno wszystko działać, za to auto będzie dojechane w trupa bo to f30, zacznie się jego "drugie życie" za 3k euro ;)

 

tak większość bajerów się przydaje, komenty:

-kamerka, rewelacja, sam zbiera wszystkie znaki i jest ustawia w słupek na przykład na HUD można je dać

-HUD, naprawdę fajna sprawa zwłaszcza że E38 ma ekran nawigacji w złym miejscu

-auto online, nie potrzebne aż tak, chyba ze multimedia streamuja muzykę - nie bawiłem się aż tak - jak jest spotify to fajnie

-klima jest ok, zawsze miałem 2 strefowe więc i tu jest, fajnie że jest

-adaptacyjne światła, minimalnie lepiej, ja zawsze na halogenach jeżdżę, bixenon bez różnicy zapala się może 0.2sek szybciej

-szyberdach, lubię mam w e38 to był taki sam, elektryczne reszta rzeczy fajne - ale za mało, fotel zły

-asystent pasa, dobre, działa

-automat 8 biegów, bez sensu, 4/5 jest ok i nawet fajniej, wyprzedzają ją tylko bezstopniowe nissana

-tempomat, bez sensu te z radarem lepsze - ale lepiej jak jest niż jak nie ma

-trakcje i tryby sportowe, bez sensu tu nie działało, auto prowadziło się przeciętnie cały czas

-start/stop wkurza bo diesel, opóxnia start ale może i coś tam oszczędza, da się wyłączyć

-czujniki deszczy, zmierzchu, parktoriniki - rewelacja, przydatne

-rozpoznawanie mowy, nie bawiłem się bo mi się znudziło ;) ale dobre było w innych autach

 

Tylko wciąż BMW3 F30 trakcyjnie jest daleko za E38 i nie nadaje się do jazdy 150km/h+

nie "klei się do drogi"

Kurde no niektóre Twoje wypowiedzi po prostu można najsensowniej skwitować tylko jednym słowem: pier**lisz. :)

 

Ale która tego część ?

może trochę przesadziłem że E38 klei się drogi, bo bardziej buja się stabilnie, ale F30 to się w

poduszkowiec zamienia przy ponad 150km/h, niezależnie co tam w kompie nie wyklikasz.

 

Różne rzeczy gadałem o jeżdżeniu po trawnikach 160km/h itp... ale tym autem się nie da tego zrobić

ani trochę, ani się nie da jechać spokojnie 220km/h - choć we względnej ciszy już owszem, nie nadaje

się. Głupotą jest jeżdżenie tym szybko (tak, większą niż innymi 200+ wliczając w to E38).

 

E38 się naprawdę wciąż dużo ale to dużo lepiej prowadzi, duże francuzy też, toyota camry też,

chrysler 300 (tylko 2012+) też, ooo Hyundai Sonanta 2013 jest w zasadzie identyczny, tylko mniej "sportowy".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.