Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam swieci mi sie kontrolka check

pojechalem na kompa i wyszlo :

kod bledu:

31: i opis :

ignition coil cylinder 5 the ignition timing was to long or to short , verify the ignition coil the spark plugs and the spark plug electrode distance, if there is no ignition at all verify it there is an open circuit at the condition at the condition of the ignition coil verify also if there is an short circuit to ground or positive in the primary or secondary circuit .verify also the writing and the connection from the zsr measure resistance + translator google :)

 

 

cylinder cewki zapłonowej 5 zapłonu była długa lub krótka, sprawdź cewkę zapłonową świece zapłonowe i świecę zapłonową odległość elektrody, jeśli nie ma w ogóle sprawdzić zapłon to jest obwód otwarty na stanie na stanie cewka zapłonowa sprawdzić również czy jest zwarcie do masy lub dodatnim w obwodzie pierwotnym lub wtórnym. sprawdzić także pisanie i połączenie z oporu środka ZSR

dotego jeszcze bledy takie jak:

41--nie zdefiniowano

73-nie zdefiniowano

240 misfire detected :cylider 3

 

po czesci rozumie ale o co chodiz z tym nie wypalem 240?? swieca??

i reszta 41 i 73

Edytowane przez kamil560
Opublikowano

swiece nowe, cewki zaraz sprawdzę oporność, ciśnienie mierzyłem na każdym okolice 11 -12(trochę biorę poprawkę na ciśnieniomierz bo nie jest super dokładny), na kompie pokazalo ze sondy sa ok, tylko te bledy co napisalem, których nie dało sie skasować

Dla jasnosci : Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBADT11030GY46768

Kod typu DT11

Typ 520I (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 2.20

Moc 125

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor SCHWARZ 2 (668)

Tapicerka STOFF FLOCK/ANTHRAZIT (F6AT)

Data prod. 2000-11-03

 

jeszcze jedna rzecz której nie moge pojac, wciskam hamulec na zapalonym silniku i auto spada z obrotów dosc drastycznie bo w granicach 500-550 obrotów i zaczyna nie równo pracować po czym pedał hamulca robi sie bardzo twardy i nie ma hamulców, tak jak by serwo nie dzialało, ale kiedy zgasze silnik, ponaciskam by pedał sie zrobił cakiem twady i trzymajac zapale silnik pedał wchodzi i jest chwile hamulec, czyli serwo teoretycznie dziala

Opublikowano
Kup zmywacz do tarcz i zapsikaj nim miejsca odpowiedzialne za dostarczanie powietrza do silnika,np. miejsce styku kolektora z głowicą,węże doprowadzające powietrze.Jeżeli silnik podniesie obroty to znaczy,że masz gdzieś dziurę.
Opublikowano
piskałem juz wczesniej wszystko plakiem :) nie bylo reakcji zadnej, moim zdnaiem wyglada to na serwo bo tak silnik pracuje idealnie, nawet robiłem "test monety" i nie spadla, tylko jak wcisne hamulec to zaczyna telepać silnikiem
Opublikowano
ok, podłączyłem sie pod skaner diagnostyczny i wyszlo max błedów, skasowałem i auto zaczęło jeździć, lecz bledy pojawiają sie tylko kiedy włączę na gaz, bylem u gazownika i okazało się ze niezła jazda jest z gazem i prawdopodobnie pójdzie całkiem nowa sekwencja, problem został mi tylko z hamulcami, wyglada na serwo ale nie jestem pewny, kiedy auto odpale i chwile pochodzi(10-15sekund) pedał jest taki jak byc powinien, lecz kiedy wcisne i trzymam robi sie zaraz twardy tak jak by serwo nie trzymało i jak na postoju trzymam hamulec i dam więcej gazu to pedał jest twardy i rośnie delikatnie ale odczuwalnie na nodze (około 1-1,5 cm), kiedy puszcze poczekam chwile dluzej okolo 20-30sekudn znowu jest dosłownie na chwile hamulec ale zaraz robi sie twardy. wyglada na nieszczelne serwo, ale nie jestem pewny, to "gniazdo " gdize jest schowane serwo jest czyste i bez wody, kanał od odprowadzenia wody jest drożny, jakies pomysly??
Opublikowano
problem jest taki ze podlaczylem serwo pod inne auto, tzn w innym aucie odłączyłem serwo i wężem podłączyłem to z bmw i wyglada tak jak by troszke lepiej hamowalo ale rewelacji nie ma... nie wiem czy wczesniej bylo zalane serwo ale auto stalo 6 misiecy pod drzewem... jak wlalem wode tak okolo 3 litry to troche mineło czasu zanim scieklo
Opublikowano
panowie zmierzyłem podciśnienie vacumetrem, wychodzi -0.5 bara, kiedy przygazuje i schodzi z obrotwó zostaje w granicach -0,7 bara a jak schodzi z obrotów jest w granicach -0,8bara, wiec wszystko w normie, czyli serwo???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.