Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od niedawna jestem właścicielem bmw e30 i moja wiedza odnośnie tej marki nie jest zbyt duża. Poszukuje silnika który najlepiej nadaje się do uturbienia. Zastanawiam się nad silnikami rzędowymi. Które polecacie i które najczęściej ludzie wybierają. Dziękuje za odpowiedz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zależy w jaką moc celujesz co chcesz osiągniać.....m20 jak najbardzie to turbo, ale nie ma części to tego, cieżko z kutymi elementami układu korbowego....możesz robić swap na m50. tu jest już większe pole do manewru....mocniejsza kontrukcja, jest kilka taki modów w polsce tego silnika i na tym forum w dziale e36 jest forumowicz co ma uturbione m50....V8 też można trubić lub kompresor, ale jest dość ciasno i każda jakaś naprawa to męczarnia....ale da się....Ale najpierw powiedz w co celujesz...drift, drag, czy męczyciel uliczny drogich i szybkich samochodów.....:D

 

PZDR>

Opublikowano
Myślę, że 250-300km max mi zdecydowanie wystarczy. Dość mocno zastanawiam się nad silnikiem M50B20 z większym kolektorem ssącym i paroma innymi przeróbkami lub silnik z bmw e36 2.8. Nie jestem pewien czy opłaca się inwestować w swap silnika typu V ponieważ prawdopodobnie wiąże się to z usztywnieniem budy w cabrio. Samochód głównie do jazdy na codzien do driftu szykuje się inny projekt:) Jako mechanik samochodowy lubię mieć nieco więcej mocy od seryjnych samochodów ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie lepiej poszukać M54b30??? 231 koni jeśli silnik jest zdrowy i sporo momentu.....co prawda dużo roboty przy canie, ale do ogarnięcia. Nie wspomnę o fabrycznej wytrzymalości co przy modach z turbo nie jest takie oczywiste??

 

PZDR>

Opublikowano
Szczerze mówiąc nie wiedziałem o istnieniu takiego silnika. Z tego co widzę to części są łatwo dostępne. Bardzo dobra propozycja :cool2: . Czy dostane taki silnik bez vanosów i jak mniej więcej wygląda sprawa z włożeniem go do komory.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnik był tylko z vanosem...wsadzić silnik to pikuś, najwięcej kłopotu sprawia CAN....ale jak wspomniałem, temat do ogarnięcia. Chyba klubowicz ADAM540 miał taką e30 w pomarańczy....

 

PZDR>

Opublikowano
Nie do końca wiem o co chodzi z terminem CAN, jeśli mógłbym prosić o jakąś wskazówkę :wink: .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jako mechanik samochodowy ;)

hMMM, JESTEŚ MECHANIKIEM A NIE WIESZ CO TO JEST CAN??HMMMM

http://pl.wikipedia.org/wiki/Controller_Area_Network

Nie wiem czym to się je przy swapie do e30, ale wiem że nie każdy to ogarnia i metodami chałupniczymi może być cieżko. A jeśli nie wiesz, to warto silnik wsadzic a powiązanie eletroniki dać komuś innemu.

 

PZDR>

Opublikowano
Niestety nie spotkałem się jeszcze z tym określeniem, pracuje w VW i silniki BMW są jeszcze dla mnie obce, dziękuje wszystkim za dobre rady, mam nadzieje ze za kilka tygodni mój swap silnika ruszy :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.